• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Suzukilla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZoooM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tältä mummelilta löytyy bandit 1200 s vm -05. mittarissa nyt 10550 km. TYKKÄÄN!! hyvä mopo, kiva ja halpa ajaa ja ostaa, potkuakin löytyy täti-ihmiselle ihan tarpeeks. maistuis varmaan sullekkin.

GS500E löysi uuden hyvän kodin. Nyt ajellaan SV650S:llä.
On myyntipalstalla yhtä ja toista tibehööriä vielä GS:ään....

e: typo by URHO

Minä
062802moto_prv.gif
iloisesti 600cc Banditia vuodelta 1995, mittarissa nyt noin 39500km

Pyörä tuli päivitettyä 28.6 elikkä pränikällä busalla motofocuksesta suoraan pk-meetingkiin.
Busa on ylivuotinen -04 (erikoista et vielä löytyy jostain -04 pyöriä)

Mulla GSX 1000r -06, 6200km kerkes ajaa enneku kortti lähti...  
withstupid.gif

GSX 1100 -81 85tkm

Kortti kolmatta päivää ja mukavaahan tää on näin vanhemmallakin iällä.

biggrin.gif
  GSF 1200 S BANDIT  vm. 2002. Oon ns. "uusiokuski", perhe vei prätkän v. 1986 ja nyt paluu on messevä !!!  Aloitin joskus 1975 Suzuki 125 GT, ostin uutena kun olin jo Duunissa, siitä sit isompaan, eli seuraavana olikohan se 380 cc "pappa" (Putket alhaalla) sitten 550 GT 3 syl. (keskimmäinen "preikkas" aina)
confused_orig.gif
tounge.gif
  Vika Suzuki jolla ajoin paljon ( ei oma ) oli jonkin sortin Katana, jolloin syntyi RAKKAUS Suzun rivinelkkuun ja nelitahtiin !

Viidenkympin villityksessä erehdyin RM Heinolle Tampereelle ja Vahteristo, tuttavallisemmin KARI teki mulle ohittamattoman tarjouksen -02 mallisesta 1200 Bandiitista !! ja 20vuoden tauon jälkeen takana tänä kesänä 13.100 km YES!!

Bandiitti on huonoselkäisen prätkäilijän "taivas" Matka asento ja kuitenkin likimain kyykkyjen tehot tarvittaessa .

DO DII, ja nykyisin ruudussa seisoo nykyisen vaimoni opettelu "mopo" -99 mallin GS 500 E . Molemmat nyt jälkeen päin aateltuna huippukauppoja, eli reilusti alle 30.000 km ajettuja ja optimaalisia käyttäjilleen !! Eli OLemma nykyään molemmat "ZUZUKISTEJA" !      
inlove.gif
  T: raikuli

Sittemmin se taivas vaihtuikin sinne alakertaan, kun ruvettiin pitempää baanaa vääntään, no takas valkeuteen kun pääsin jo lopettamista harkitessani taas "Bussen" puikkoihin, siitä se taivas aukeni oikeesti.
bowdown.gif

Hain itselleni kaupasta -99 GS500E:n 15-vuotisen pyörättömän kauden (opiskelu, perhe ym. normaalit kuviot) jälkeen harjoittelu- ja mieleenpalauttamistyökaluksi täksi ja ensi kesäksi. Sitten siirrytään street/matkakamppeisiin ja kierretään edelleenkin kyykyt kaukaa...

Back