GSF 1200 S BANDIT vm. 2002. Oon ns. "uusiokuski", perhe vei prätkän v. 1986 ja nyt paluu on messevä !!! Aloitin joskus 1975 Suzuki 125 GT, ostin uutena kun olin jo Duunissa, siitä sit isompaan, eli seuraavana olikohan se 380 cc "pappa" (Putket alhaalla) sitten 550 GT 3 syl. (keskimmäinen "preikkas" aina)
Vika Suzuki jolla ajoin paljon ( ei oma ) oli jonkin sortin Katana, jolloin syntyi RAKKAUS Suzun rivinelkkuun ja nelitahtiin !
Viidenkympin villityksessä erehdyin RM Heinolle Tampereelle ja Vahteristo, tuttavallisemmin KARI teki mulle ohittamattoman tarjouksen -02 mallisesta 1200 Bandiitista !! ja 20vuoden tauon jälkeen takana tänä kesänä 13.100 km YES!!
Bandiitti on huonoselkäisen prätkäilijän "taivas" Matka asento ja kuitenkin likimain kyykkyjen tehot tarvittaessa .
DO DII, ja nykyisin ruudussa seisoo nykyisen vaimoni opettelu "mopo" -99 mallin GS 500 E . Molemmat nyt jälkeen päin aateltuna huippukauppoja, eli reilusti alle 30.000 km ajettuja ja optimaalisia käyttäjilleen !! Eli OLemma nykyään molemmat "ZUZUKISTEJA" !
T: raikuli
Sittemmin se taivas vaihtuikin sinne alakertaan, kun ruvettiin pitempää baanaa vääntään, no takas valkeuteen kun pääsin jo lopettamista harkitessani taas "Bussen" puikkoihin, siitä se taivas aukeni oikeesti.