• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella kortilla ajelet???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fum28
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Millaisella kortilla ajelet??? - Löytyykö aakkosista melkein kaikki:D

• En omista mitään ajokorttia

Ääniä: 0 0,0%
  • M -kortilla mopo kulkee...

Ääniä: 1 6,3%
  • T -kortti kun täällä maalla tarvii traktorii...

• A1 -kortti kun ikä ei riitä isompaan...

• A -kortti riittää prätkää varten...

• B -kortti kun kotilolla vaan ajellaan...

• AB -kortti pitää vähintäin olla, jotta voip vaihella peliä...

Ääniä: 5 31,3%
  • ABC -kortti jotta kulkee vähän isompikin muutto-auto...

Ääniä: 6 37,5%
  • D -kortilla ajellaan jotta mahtuu isompikin koori mukaan...

• E -kortti koska mää oon rekkamies...

Ääniä: 4 25,0%

• Ääniä yhteensä
    16
A Be C1E C
062802jumpie_prv.gif

ABe -kortti (kortissa kuitenkin taitaa lukea ABE), enkä edes muista enää mitä tuolla pikku e:llä sai ajaa (tuo kun tuli hankittua silloin muinoin, kun sen sai pelkällä leimaverolla).

ABCe on kortissani lueteltuna.
Monenlaista kulkupeliä on niillä tullut ajeltua!
Se "tyhjä linjabiili" (--siis ilman matkustajiaaaaa) kyllä puuttuu vielä siltä listalta....
tounge.gif

biggrin.gif
mullapa ei ole mitään korttia tällä hetkellä, Olen suorittanut M, T, A ja B (inssiä vaille suoritettu), mutta korttia ei ole. Eivät kevari kortti suorituksen jälkeen antaneet mulle korttia, kun olin jo B kortin suorittamiseen ilmoittaunut, opetus luvalla
baaa.gif

Tulihan sitä ajeltua jonkunaikaa be ce kortilla mutta syksyllä sain itteni takas koulunpenkille ja ajoin sen tarvittavankin kirjaimen. Nyt siis ABECE
033102beer_1_prv.gif

abc löytyy, mutta melko vähän ollu käyttöä tuolle c:lle. paitsi intissä pääsi (joutu) kuskiksi
smile_org.gif

MTB löytynee...eikä suunnitteilla ainakaan muita ole. Aika harvassa nuo T-kortit mutta nuorena tuli ajettua varmuuden vuoksi
cool.gif
lookaround_orig.gif

Mulla on ABCE, mutta en silti ole rekkamies.
Oli erittäin hyvä ajokorttiuudistus tuossa joku aika sitten, ettei se A enää tule mukana.
Asia olis aivan sama, jos iso E tulis "kylkiäisenä."
Kokeilkaas te jotka kuvittelette osaavanne vaikkapa peruuttaa täysperävaunua IHAN suoraan. Kuulostaa helpolta, siit vaan. Vastaavasti joku, kuka omaa A kortin ilman että edes satulassa on istunut, kokoelkoon ajaa vastaavasti fillaria vaikkapa IHAN suoraan, hitaasti. Kuulostaa helpolta, siit vaan.
062802jumpie_prv.gif

Back