• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella jammulla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mauke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

millaisella jammulla ajelet - millaisilla kuutioilla ajat

• yli 2500 cc moottoripyörää

Ääniä: 0 0,0%
  • 1000-2400 cc pappatunturia

Ääniä: 2 100,0%
  • 600-900 cc skootteria

• 125-500 cc tossu mopoa

• 0-125 cc mökki mopoa

• Ääniä yhteensä
    2
xvs1100A
buttrock.gif

Mustaharmaa yzf 1000 r Thunderace ´96 tulossa ensi lauantaina taloon, ellei ihan pommiksi paljastu
062802jumpie_prv.gif

Aikaisempi oli XJ 650 Maxim ´82, joka oli mainio mopotin harjoitteluun...

Satasen verran toiselle tonnille se menee.
Vanhalla joskus tökkii, mutta eikös ainakin virittämättömässä pappatunturissa ollut vähemmän?
Itellä kun oli vaan Solifer Speed
sad_orig.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

:orgmp:Tuli hommattua tuollainen Jammu Virago 535, ei ole vielä tullut juuri kokeiltua, nyt viikonlopulla täytyy. Olen vasta viime kesänä harrastuksen aloittanut, skootterilla olen kyllä ajellut ja viimekesänä vasta pikkupiikki vikkellä ja nyt vaihdoin vähän isompaan.

No niin toinen yammu tuli kotia edellinen 1100 virago vm 93 ja uus 1300 midnigthstar, luulen että tulee paljon kilometrejä?

Alle tonnisia ei tueta. Pari ekaa "isoa" pyörää olivat alle tonnisia, mutta minulle ei tunnu sopivan armoton kierrättäminen, se ottaa pidemmän päälle hermoon.
biggrin.gif

Back