• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaihtu naku Kawa vähän erilaiseen, ja talliin ilmesty VFR 800 VTEC 2002. Josko sitä huomenna pääsis jo kunnolla testaileen.

CBR pc31 69tkm ajettu ja ensipyöräksi tuli hommattua. Toivon mukaan tehoilla muutaman kesän pärjää :D

viime perjantaina tuli ostettua cb 1300 vm. 2005
näin lyhyen tuttavuuden turvin uskallan sanoa että pyörä on kun tehty mun kokoselle kuskille... aivan pirunloistava laite kaikinpuolin :orgmp:

Tällaisella:

mopo_zpsaad920bc.jpg

Tuli tammikuussa ostettua ekaksi pyöräksi 900 hornetti -05 ajettu 21500 km, ja olen kaikinpuolin tosi tyytyväinen ostokseen

Zuba sanoi:
Hyvä hyvä, lisää Magna-miehiä :)

Tuntuu että aika vähänlaisesti löytyy Magnoja tästä maasta..

Eihän niitä hyviä pyöriä montaa mahdu pieneen maahan. Tällä hetkellä ajettu (2013) n. 600 km. Muutoon hyvä, mut tuntuu tällaiselta kieroonkasvaneelta (yläkroppa 150 cm:n ja alakroppa raapastu 205 pitkältä) paikat puutuvan jo reilun satasen jälkeen. Pitäis saada koipia hiukka etiäpäin ettei me polvet/lonkat ihka jumiin. Kannattaiskoon ruveta ettiin siirtosarjaa tms ongelman ratkaisuksi?

T: HLu

Lumumba sanoi:
Eihän niitä hyviä pyöriä montaa mahdu pieneen maahan. Tällä hetkellä ajettu (2013) n. 600 km. Muutoon hyvä, mut tuntuu tällaiselta kieroonkasvaneelta (yläkroppa 150 cm:n ja alakroppa raapastu 205 pitkältä) paikat puutuvan jo reilun satasen jälkeen. Pitäis saada koipia hiukka etiäpäin ettei me polvet/lonkat ihka jumiin. Kannattaiskoon ruveta ettiin siirtosarjaa tms ongelman ratkaisuksi?

Ite olen 182cm ja mulle siirtotapit sattuu hiton hyvin.
http://cycle-ergo.com/ tuommonen saitti sattu silmään yks päivä, voi helpottaa hahmottamista alkuun.
Foorumilta näyttää löytyvän useampikin lanka aiheesta.

Zuba sanoi:
Ite olen 182cm ja mulle siirtotapit sattuu hiton hyvin.
http://cycle-ergo.com/ tuommonen saitti sattu silmään yks päivä, voi helpottaa hahmottamista alkuun.
Foorumilta näyttää löytyvän useampikin lanka aiheesta.

Käynpäs kurkistamassa. Toki Stormillakin on ko kapineita tilattavissa, mutta hitaahkolla toimituksella. Kiitokset linkistä...

Transalppi tuli hommattua kuukausi sitten, edellinen "pyörä" olikin 20 vuotta sitten yhden kesän verran. Että oikeasti uutta ja ihmeellistä...:right:

Back