• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
CBR 600 F4 -99, semmonen keltasininen. Hankin sen ekaksi pyöräkseni ja oon ollut enemmän ku tyytyväinen. Mitä mainioin ajaa eikä se ajoasento mun mielestä liian kyykky oo vaikka moni niin sanookin. Makuasia varmaan...

En tiedä sitten jatkanko Hondamiehenä edelleen tulevaisuudessa. Toki Busa kiinnostaisi ainakin mutta katsoo sitten ku se on ajankohtaista.
062802moto_prv.gif

cbf 1000 abs  väriltään punainen. ajettu 3500 km
edellisestä pyörästä kulunut aikaa n. 20 vuotta, on aivan upeata hommaa.

Pitkään tätä foorumia seuranneena tuli vihdoin kirjauduttua sisäänkin.
Omapyörä Honda cbr1000rr-05 Repsol varustettuna LeoVincen putkistolla.

VT750DC Black Widow -03
Viime kesänä hankittu ja pohjalla oli vain n. 8000km
Tosin omia lisäkilometrejäkin on kertynyt vielä liian vähän...

Uusmotoristina hommasin CB500 vm.2000. Loistopyörä mutta muutaman viikon ajelun jälkeen on alkanut massiivinen polte isompaan...
062802moto_prv.gif

21 vuosi Hondalla menossa ja kolmas Honda tallissa 1 kpl HD oli viikon omistuksessani 1200 ja 1500 wingin välissä. Ennen Winngejä ajelin 2 eri Suzukilla TS125 ja GSX750. Nykyisin on 1800 Wingi (kolmas wingini) käytössä. Eihän se kaikkien mielestä edes pyörä ole mutta minun käyttö tarpeisiini varsin soveltuva. Aiemmat Wingit olivat enimmäkseen sivuvaunuvetureita (1200 ja 1500) ja siihen käyttöön varsin sopivia. Vääntöä riittävästi eikä "räjähtävää" tehoa ja 4 hengen tavarat mahtui mukavasti mukaan pidemmillekin ulkomaan reissuille. Kaikilla olen ajanut soolonakin. Raskas värkki kaupungissa mutta maantiellä ihan kiva jos ei ajele kovin kovasti. Eihän noilla edes kovin kovaa pääse. Mutta vastapainona voi ajaa vaikka 80 km/h koko päivän ja silti ihan mukavaa. Teeppä sama jollain R pyörällä luulisin että hermo menisi. Ajelen silti mielelläni muillakin pyörillä. Pidempiä ajokokemuksia mm. Suzuki GSX-R750 ja 1100, GSX 1100F, Intruder 1100, Honda VFR750, CBR 1000 ja GoldWing 1100, Kawasaki LTD 450, GPX 750, Yamaha RD350, Virago 1100, FZR 1100, BMW LT1200, R1100S, Cagiva Raptor 125, MotoGuzzi California II, Harley-Davidson Electra Glide Ultra Classic, RoadKing, Sportster 883, GasGas 250 crossi laite, mallia en muista. Lyhempiä kokemuksia muutamista muista. Kaikki kivoja toisistaan poikkeavia laitteita, mielestäni ei voi laitaa paremmuus järjestykseen vaan se riippuu käyttäjästä ja käyttäjän tarpeesta. Olipas noita paljon enpäs olisi uskonutkaan.

Ensipyöräksi tuli hankittua tuollainen jo sisäänajettu -97 tupla X. Opetellaan ensiksi tuollaisella vanhalla pyörällä ja laitetaan sitten vasta uusi, vai miten se menee.

Kuvan lisäilen kunhan kerkeen ajeluintani ottamaan edes yhden kuvan  
tounge.gif

Back