• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kolmen kesän Kawan ZR-seiskalla hurvittelujen jälkeen tuli  hommattua Honda Shadow VT 750 A.C.E. -99.

Leppoista cruisailua tiedossa...  
062802moto_prv.gif

Toista kesää päästellään -98:lla VTR:llä ja mittarissa nyt 31tkm, pyörään oon ollu kyllä tosi tyytyväinen. Kyllä se vaan joka kerta pistää hymyilemään tuo V2:sen jytinä ja pauke
biggrin.gif

Olen muuttumassa Honda-mieheksi, toivottavasti onnelliseksi sellaiseksi, kun juuri tuli tehtyä kaupat VFR 750F vuodelta 1997. On harvinaisen herkullinen ajattava ja V4-kone laulaa aivan mahtavasti.

Toivottavasti kelit jatkuvat kuivina notta iloisia kilsoja siunautuu vielä tälle vuodelle.

1100 VF kustomilla vm -84 mennään, mä ku olen jotenkin vajaa ja jäänyt kahdeksakytluvulle. Syynä se, että mopon pystyy korjaamaan jakarilla ja ruuvarilla, eikä nuo uudet rukoilijasirkan näköiset ole vielä sytyttäneet.
crazy.gif

Vm. 2000 mallisella tonnisella Varaderolla ajelen. Ostettu heinäkuun puolivälissä mittarilukemalla 44000 km. Hondan alkuperäinen laukkusarja ja viikko sitten asennettu kaatumaraudat. Erittäin tyytyväinen oon kyseiseen "mopoon".

Harmaa hopealla -05 CBR600 F:llä otellaan tuntumaa mopoiluun. Yllätys oli suuri ku tuommonen vakiokuntoinen kusiainen nostaa keulaa kiihdyttäessä...

Pieni kulttuuri shokki käsiteltävyyden suhteen kö ekan viikon kortin saannin jälkeen ajelin kaverin -93 1100 ZZR Kawalla, juma mikä lehmä se on tähän cebariin verrattuna...

Vm 2000 CB 1100 SF X-Eleven (X11) 35tkm ajettuna tuli eilen noudettua Frank Nymanilta. Näyttää olevan kohtuullisen harvinainen pyörä kun ei ole itselle koskaan tullut ajossa vastaan. Vai onko sitten vaan ollut silmät kiinni

Vielä on ajokautta jäljellä
062802moto_prv.gif

Back