• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viime kesänä tuli pitkä haave toteutettua ja hommasin itselleni mopon honda cb 600 hornet -04 (tosin yli vuotinen taitaa olla kun vielä kaasari koneinen).
Nyt tässä talvella tullut vähän laiteltua sitä, että kesällä ajot luonnistuu iloisemmin  
cool.gif

Sekoitetaan pakkaa ja laitetaan Varadero -06 tähän väliin.
Mittariin kerinnyt rullaamaan 19th.
sport05.gif

Jovvain..
sport05.gif

Uus vanha Honta-alokas ilmoittautuu......siis oli mulla joskus aikoinaan Honta, mut nyt sitten taas

wink.gif
TA..

Ootkos mchuurre kaatuillut noilla talvireissuilla pahasti, näytti tossa pätkässä olevan ihan kunnon vauhtikin? Vai meneeks se niin että kun ajaa tarpeeks lujaa niin ei ehdi liukasteleen
smile_org.gif

Honda VT750C4 2008
Eikös toi sitten ole C8?

Oma VT750 vm. 2005 on ainakin manuaalien mukaan mallia C5.

http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/VTPutki.jpg
Rekisteröintitodistuksen mukaan merkki on Honda, kauppanimi VT750C ja tyyppi RC50, eli keppivetoinen kustomi. Kauppanimenä kaytetään kaikkea VT750 - VT750C4 een + Honda Shadow. Sen oon huomannu, ett Ckakkosen ja Cnelosen ero on siinä, että toinen on ketju- toinen keppivetoinen  
wink.gif

Africa twin vm.1995 ja mittarissa 48tkm.
Olen aina pitänyt pyöristä jonka käyttö ei rajoitu asfaltille niin on tullut vielä hieman paranneltua tuota mallia.
cool.gif

Huomenta!
Tuli sit eilen vaihdettua pyörää. Ostin ajamattoman -07 CBR 600 rr:än
033102bebe_1_prv.gif
vaihdossa meni -08 Z 750
Devilin slipari ja kilpiteline tarttis asentaa ja sit sais ajokelit alkaa!!!!!!!!

Back