• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Honda CB 500 Sport, '98, tuttavallisemmin 'Nöpö'
smile_org.gif
Mittarissa 20tkm, itse ajanut 3500 pääsiäisen jälkeen, jolloin pääsin täysi-ikäisten kirjoihin.

On muuten mahtava ratapyörä

inlove.gif

edittiä. kirotusvihreitä.

Mulla on ollut nyt pari viikkoa uusi CBF 1000 S. Mainio peli, matka kulkee hyvässä rennossa asennossa ja vääntöä löytyy alakierroksilta. Ajokilometrejä tullut 2 viikossa yli 3000.

vm 2000 Honda Hornet 600. aj 33000km.
Micronin putki ja suutinsarja...
Ainakin näin ensipyöräksi toimiva.

Elikkä kolme viikkoa sitten tuli ostettua ensimmäinen moottoripyörä merkiltään/malliltaan Honda CBR 600f vm. -91. Kilometrejä se on syönyt 73tkm ja toivoa sopii että syö lisää jatkossakin
sport05.gif

etupumpun stefat menee vaihtoon näin ensitöiksi, mutta foorumia lukeneena se ei ollut mikään yllätys.

CBR 600F -90. Ollut allekirjoittaneella 2 kesää. Viime vuonna tuli mittariin noin 8000 ja tänä kesänä taitaa tulla vähän enemmän.

Se on se kokopunainen (ylimaalattu) jos joku on sattunut uudella maalla bongaamaan.
062802moto_prv.gif

No nyt se xx tuli ostettua... Heinäkuun 20 oli mun nimissä ja sen jälkeen kilometrejä tullut ainoastaan n.3000km ja ohan ihan sitte järjettömän makee pyörä... Ei malttais kotosalla olla.
tounge.gif

gsx 750 sai kuukausi sitten lähteä ja tilalle tuli -98 VTR, toistaiseksi ei ainakaan ole tarvinnut katua
buttrock.gif

Elämäni toista ajokautta ajan ja tokaks pyöräks sain tällä viikolla Honda CB 750 Seven Fiftyn vuosimaliia '96 ja kyl moon onnellinen
062802jumpie_prv.gif

Täälläkin uusi Honda-omistaja; sain kortin kuukausi sitten ja ostin sitten Honda CBF600S:n.  
sport05.gif

Back