• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tänään kävin vaihtamassa kawan tonniseen cbr:ään uskomatonta miten honda on hiljanen
wink.gif

Viides Honda menossa: CBR1100XX -00. Ennen sitä alenevassa järjestyksessä: VTR1000F -02, XR400R -98 (katurekisterissä, pyörä edelleen tallissa mutta "hieman osissa"), VFR750F -93 ja VF750F -84.

Pääsiäisen nurkilla tuli hommattua sc28 blade. Mukava laite kuussatkun cebarin jälkeen, tuntuu jo enemmän moottoripyörältä, ehtihän tuolla jo ajolisenssinkin menettää. Pikkucebari jäi rojektiksi, katsotaan mitä tyhmää sille keksii. Ajattelin kerätä koko cbr-sarjan, joten parin vuoden päästä olis varmaan loogista hommata tuplaäksä cebari.  
tounge.gif

Pääsiäisen nurkilla tuli hommattua sc28 blade. Mukava laite kuussatkun cebarin jälkeen, tuntuu jo enemmän moottoripyörältä, ehtihän tuolla jo ajolisenssinkin menettää. Pikkucebari jäi rojektiksi, katsotaan mitä tyhmää sille keksii. Ajattelin kerätä koko cbr-sarjan, joten parin vuoden päästä olis varmaan loogista hommata tuplaäksä cebari.
tounge.gif
Ostakko multa piikkiseparin?
wink.gif

Honda ST 1100 vm -92 ollut uudesta asti minulla, nyt 149 450 km. Toiminut erinomaisesti, palvellut monet reissut. Nykyistä Hondaa ennen ollut myös CB 125 sekä CB 350. Vuoden 2007 kesäkuun alussa kävin Saksasta hakemassa vähän kolaroidun käytetyn Pan European 1300 ABS Hondan ja sillä olen ajanut kohta puolin 30 tkm:a (19.8.2009). Sillä vanhemmalla mallilla tuli ajettua vähän yli 158 tkm:a.

VT 600 shadow vm. -95. Väriltään musta. Mittarissa n. 22 600. Itse en ole ajanut kuin muutaman kilometrin, koska ei ole vielä korttia...
sad_orig.gif

Mutta onneksi asia on korjaantumassa parast aikaa
wink.gif

Sitten eiku
062802moto_prv.gif

Pan European ST1100 abs ml 64000 km väri viinin punainen/lila paras ajamani pyörä tosin kokemusta vähän

Back