• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
cbr600f -03, vajaa 11 tkm takana.
Tule kesä jo tule, tule, tule...
sport05.gif

viime keväänä vaihdoin honda civic 1.5 vm. -94 hieman uudempaan hondaan... nyt tallissa odottaa -97 tupla x...
autoa en ole kaivannut... pyörän selkään sitäkin kovemmin...

Black Widow VT 750 DC -01.
Ajettu 6tkm.
Harmaalla tankilla
062802moto_prv.gif
, Sidin pleksillä ja matkustajan selkänojalla.

Tuossa bemun osastoa lukiessani pisti silmään tuo mallikartoitus ja en ainakaan muista tällaista olleen Honda-palstalla joten millainen on Hondasi? Ajetut kilometrit ja vuosimallikin mukaan.

Minulla on tai oli viime syksyyn asti Hondan Shadow750 customi 2002 ja kilometrejä tuli 24000 km kahteen kesään.
XX vm. 2001 alle toka käyttäjänä tänä keväänä

/pete

Honda cbr 600F -94 ajettu 42 tkm...tuli hankittua
marraskuussa, ja vieläkin piinaava kevään odotus jatkuu  
crazy.gif
ja  
bawling.gif
!!!

Päivitin:
Honda Cbr 600 RR -04 ajettu 9 tkm...ja nyt on taas jo päällä piinaava kevään odotus...
eek.gif

Ex-exällä oli -00 600 CBR: oli ihan kamala siirrellä pihamaalla sekä varsinkin ajaa. Vääntö löytyi vasta yläkierroksilla sekä mopon luonteettomuus meinasi pistää unta silmään vähäänkään suoraa tietä ajaessa: sen jälkeen oma Intikka tuntui ravisteluineen oikein luonnikkaalta ajopeliltä ja mielikuva kustomeista vahvistui entisestään!  Sori "E", mutta kustomeissa on vaan sitä jotain "munaa"!  
wink.gif

Ex-exällä oli -00 600 CBR: oli ihan kamala siirrellä pihamaalla sekä varsinkin ajaa. Vääntö löytyi vasta yläkierroksilla sekä mopon luonteettomuus meinasi pistää unta silmään vähäänkään suoraa tietä ajaessa
600:sista kaivetaan tehot ulos kierroksilla ja kierrokset vasta alkavat sieltä, mihin ne customissa päättyvät. Kun Cebaria vain kierrättää pääasiassa siellä 10.000 kierroksen yläpuolella, takaan, että ei ole yksitoikkoista ja että uni ei tule silmään custom- kuskillekaan. Tylyttäjä tietänee aiheesta hiukan enemmän.
wink.gif

Joo, päästelihän se mimmi vähän ennen Turkkusta motarilla n. 220 km/h cebarillaan musta ohi (oma nopeus 150 km/h), mutta silti minusta jatkuva tärinä ja rytyytys ala alle 6000 rpm tuntuu paremmalta ja varsinkin nyt nykyisellä 1400 kuutioisella. Nämähän ovat makuasioita ja kunhan kuittailin, mutta olenpahan kokeillut asiaa myös nivusluodilla ja omat mieltymykseni todennut luontevimmaksi!

Harva hontakuski kun taasen on varmaan kokeillut asiaa päinvastoin, joten mulla on tässä jotain konkreettista taustaa, johon perustaa mielipiteeni!
wink.gif

Metriäkään vielä ole ajettu, paitsi nojatuolin reunalla jo joulusta asti kyykkyasennossa päristelty
smile_org.gif

Tämän kevään hankinta oli ylivuotinen 600rr.. Ei mikään järkiostos, mutta kun edullisesti sai
smile_org.gif
Ja onhan se ihan kivan näköinen mopedi..

Joo, päästelihän se mimmi vähän ennen Turkkusta motarilla n. 220 km/h cebarillaan musta ohi (oma nopeus 150 km/h), mutta silti minusta jatkuva tärinä ja rytyytys ala alle 6000 rpm tuntuu paremmalta ja varsinkin nyt nykyisellä 1400 kuutioisella. Nämähän ovat makuasioita ja kunhan kuittailin, mutta olenpahan kokeillut asiaa myös nivusluodilla ja omat mieltymykseni todennut luontevimmaksi!

Harva hontakuski kun taasen on varmaan kokeillut asiaa päinvastoin, joten mulla on tässä jotain konkreettista taustaa, johon perustaa mielipiteeni!
wink.gif
Tämä hontakuski on kokeillut isoa ja pientä Intikkaa, ei mulle. Mutta hyvähän se on että löytyy jokaiselle se oma. Terv, "Ajan pyörällä jossa on sekä jousitus että jarrut".

Sininen -87 VF 700 C supermagna löytyy tallista,
kaks kesää ajeltu ihan kiva ! Kohta taas !!!

wink.gif
Ajan pyörällä jossa on sekä jousitus että jarrut <- Samaa mieltä motometun kanssa  
biggrin.gif

Yhden 800 intikan omistaneena totean. Ei tsiisus mikä aparaatti  
crazy.gif
Ajoin pyörällä about 1000 km, josta 950 km liikaa  
crazy.gif
crazy.gif
. Noh toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä  
tounge.gif
customit ei vaan o mun juttu  
wink.gif

Back