Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
XX vm. 2001 alle toka käyttäjänä tänä keväänäTuossa bemun osastoa lukiessani pisti silmään tuo mallikartoitus ja en ainakaan muista tällaista olleen Honda-palstalla joten millainen on Hondasi? Ajetut kilometrit ja vuosimallikin mukaan.
Minulla on tai oli viime syksyyn asti Hondan Shadow750 customi 2002 ja kilometrejä tuli 24000 km kahteen kesään.
600:sista kaivetaan tehot ulos kierroksilla ja kierrokset vasta alkavat sieltä, mihin ne customissa päättyvät. Kun Cebaria vain kierrättää pääasiassa siellä 10.000 kierroksen yläpuolella, takaan, että ei ole yksitoikkoista ja että uni ei tule silmään custom- kuskillekaan. Tylyttäjä tietänee aiheesta hiukan enemmän.Ex-exällä oli -00 600 CBR: oli ihan kamala siirrellä pihamaalla sekä varsinkin ajaa. Vääntö löytyi vasta yläkierroksilla sekä mopon luonteettomuus meinasi pistää unta silmään vähäänkään suoraa tietä ajaessa
Tämä hontakuski on kokeillut isoa ja pientä Intikkaa, ei mulle. Mutta hyvähän se on että löytyy jokaiselle se oma. Terv, "Ajan pyörällä jossa on sekä jousitus että jarrut".Joo, päästelihän se mimmi vähän ennen Turkkusta motarilla n. 220 km/h cebarillaan musta ohi (oma nopeus 150 km/h), mutta silti minusta jatkuva tärinä ja rytyytys ala alle 6000 rpm tuntuu paremmalta ja varsinkin nyt nykyisellä 1400 kuutioisella. Nämähän ovat makuasioita ja kunhan kuittailin, mutta olenpahan kokeillut asiaa myös nivusluodilla ja omat mieltymykseni todennut luontevimmaksi!
Harva hontakuski kun taasen on varmaan kokeillut asiaa päinvastoin, joten mulla on tässä jotain konkreettista taustaa, johon perustaa mielipiteeni!![]()
Ajan pyörällä jossa on sekä jousitus että jarrut <- Samaa mieltä motometun kanssaHarva hontakuski kun taasen on varmaan kokeillut asiaa päinvastoin, joten mulla on tässä jotain konkreettista taustaa, johon perustaa mielipiteeni!![]()
Nollanelonen GL 1800 A ja USAsta ostettu jenkkiversio... ajetaan kunhan saan kilpiin. Asia on virkakoneiston eli AKE:n käsissä tällä erää (poikkeuslupahakemus Ey-tyyppihyväksynnän yms takia).![]()