• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millainen potta teillä on päässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roxbury
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Shoei synchrotec 2. Lärviosa aukee ylos mikä itselle ok. Ei kovin hiljainen ja hyvää ettei naama ole kuin mankelissa. Liimasivat vaan huurtumista estävän visiirinosan turhan alas kyykkykuskille. Yläreuna tulee just katseen eteen.

Vemarin potta löytyy, en muista mallia, mutta 4mc:n sivuille tehdyn pikavilauksen perusteella veikkaisin että malli on VSR-racing (tai VSR Wheel?) ja väriltään musta onpi tuo.
Varmaan VSR Diadem... Mulla on sinisävyinen tuollainen ja on paras kypärä, mitä mulla on ikinä ollu. Kohtuu hiljainen ja ennenkaikkea erittäin hyvä päässä. Ei vetele isommissakaan vauhdeissa. Tupla-D lukolla. Tri-Composite materiaali. Sisustukset laadukkainta, mihin olen tuossa hintaluokassa törmännyt. Tietysti löytyy vakiovisiirin lisäksi iridiumvisiiri ja sininen visiiri (sopii pyörän väreihin
biggrin.gif
)

Harmi vain, kun on niin pieni maahantuoja Vemarilla, ettei kunnolla panosta markkinointiin.

Keväällä ihka uusi S1 shuubertti, hopea.
Maksoi -40%
biggrin.gif
Tää on kypärien aatelia! Piste. Mitä jäi hinnaksi jälkeen -40%? Kannattaa kokeilla! esim. s:llä alkava kypärämerkki on p..stä verrattuna tähän, nim. merk. Olen jo kokenut kaiken.
- ööö -

kiitos, ilmeisesti?
Tai siis hyvä että ostin sitten hyvän kypärän.
Niin ainakin itsekin toivon, saahan nyt sitten kesällä nähdä.

En tiedä lopullista hintaa... Taitaa olla aika vakio lähtöhinta sillä kaikkialla?

Enkä ole uskaltanut vieläkään Visalaskustani sitä katsoa, ettei vaimo näe
biggrin.gif

Huom! Huom!
Onko kukaan löytänyt katukypärässä toimivia sellaisia repäisykalvosysteemeitä visiirin päälle?
Crossilaseihinhan niitä on ja ne toimii sellaisilla pikku tapeilla, joihin kelmut pujotetaan.

Meinaan, kun itse ajan kesällä kelistä riippumatta vain mopolla aina kun mahdollista. Niin meinaa välillä käydä tuskaiseksi tuo näkyvyyden kanssa varsinkin keväällä ja syksyllä.

Päivitystä!

Katukäytössä itse mattamustaksi / kuvioiduksi maalattu Shoei XR-1000:
normal_Kuva(070).jpg

Kelkka- ja krossikäytössä HJC AC-X2 sinisellä värityksellä:
40_1_b.JPG

2 x Shoei X-Spirit. Värit Light Silver ja Norick TC-1. Sopivat omaan epämuodostuneeseen päähän kuin valettu.

No Shoein XR-1000. Sehän siellä päässä asustaa-timmi kypärä ja ihan OK ulkonäkö. Muistelenko aivan oikein, taisi Shoei olla se suosituin/halutuin kypärä? Mitä sitä huonompaan tyytymään
buttrock.gif
Eikä muuteskaan sovi verrata noita esim. johonkin 200 euron hintaluokan pottiin! Seuraavaksi sit ku pyörä vaihtuu 636:sta tonniseen niin X-spiritti kehiin!
On se vaan niin helevetin hyvä
bowdown.gif

Back