Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan VSR Diadem... Mulla on sinisävyinen tuollainen ja on paras kypärä, mitä mulla on ikinä ollu. Kohtuu hiljainen ja ennenkaikkea erittäin hyvä päässä. Ei vetele isommissakaan vauhdeissa. Tupla-D lukolla. Tri-Composite materiaali. Sisustukset laadukkainta, mihin olen tuossa hintaluokassa törmännyt. Tietysti löytyy vakiovisiirin lisäksi iridiumvisiiri ja sininen visiiri (sopii pyörän väreihinVemarin potta löytyy, en muista mallia, mutta 4mc:n sivuille tehdyn pikavilauksen perusteella veikkaisin että malli on VSR-racing (tai VSR Wheel?) ja väriltään musta onpi tuo.
tahdon kanssa mun nyt pohjavärin harmaaseen S1:teen jotain kivaa kuvaa.Ainoa "superi" eli Schuberth S1:
- ööö -Tää on kypärien aatelia! Piste. Mitä jäi hinnaksi jälkeen -40%? Kannattaa kokeilla! esim. s:llä alkava kypärämerkki on p..stä verrattuna tähän, nim. merk. Olen jo kokenut kaiken.Keväällä ihka uusi S1 shuubertti, hopea.
Maksoi -40%![]()
Et ole sitten vielä kokeillu noita Nolanin 101 N?Nolanin tuotoksia olen käyttänyt. Tällähetkellä kaapista löytyy N100 ja X-Lite 901.