• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millä peilit kotiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
vaihtuu päivittäin
Tollanen pisti silmään ja haluaa noi omaankin!

Storm alkaa tuomaan noita ens kautena, mutta jos sattumalta haluaisin aikasemmin niin mitenkä tulisi toimia?

Kun ei ole minkäänlaista aikasempaa kokemusta ulkomailta tilaamisesta...

Itse en ainakaan noita tilaisi
omg.gif
biggrin.gif

jos tilaat eu-maasta niin tulee nätisti postiin ihan kuten suomesta tilatessakin eikä tule tulleja tms.
Muualta tilatessa menee tulli ja alv, itse kun tilasin jenkeistä kamaa niin 300e:n paketista meni tullia ym noin 50e ja rahti toinen 50e, paketin lunastus tullipostista lentoasemalta. Saa ne tulemaan omaankin postiin niin halutessaan, mulla tuli saapumisilmoituksen mukana lomake jolla voi antaa postille toimeksi-annon tulliselvitystä varten korvausta vastaan.
Olikohan niin että alle 50e paketit tulisi tullitta...

Ihan käypäsennäköiset nuo Hanxin peilit eikä hintakaan ole hirveä. Kääntää ylöspäin niin näkyy varmaan ihan aikuisten oikeestikkin jotain noista...

Ihan käypäsennäköiset nuo Hanxin peilit eikä hintakaan ole hirveä. Kääntää ylöspäin niin näkyy varmaan ihan aikuisten oikeestikkin jotain noista...
Mites noiden paino, kun ne sitten asennettuna korvaa/syrjäyttää tangonpääpainot?
confused_orig.gif
??
Mitä ite pari edellistä pyörää kokeillu ilman painoja ja eri peilien kanssa kuin originaalit, niin ihan yksi ja sama. Ei täristä yhtään enempää tai vähempää. Thruxtonissa esim. ei ollut edes tangonpääpainoja alunperinkään ja isot tangonpääpeilit laitoin kiinni. Ei merkitystä.

Juu ei ole sen suurempaa merkitystä onko peilit vai painot/ molemmat...

HANXilla on myös sellasia Ducati sport/ Benelli Caferacer tyyppisiä peilejä. Hintaa oli muistaakseni 75€ josta -40%.

Nämä oli siis Heinolan ABC:n Hanxilla... muista toimipisteistä en ole varma.

Back