Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku CRC irrotusölju tai vastaava ja nkut yön yli. Ja ennen seuraavaa panoa kiillotat poralaikalla molemmat vehkeet.Helvata naputtelin SM akran pönttöihin killereitä tulevan ma rata-ajoja varten,no kuis kävi eivät menneet loppuun asti eivätkä lähde enään irtiolisko vinkkejä?![]()
Se on toi hiton ulkonäkö, noissa voisi olla vaikka sentti killeriä pöntöstä ulkona ja siinä pari tukevaa reikää mihin voisi laittaa liukuvasaran kiinni.Killeri (akran pönttö mallia soikee, killeri on levee ja matala, ja vitu tiukassa) tulee paukuteltua vasaralla paikoilleen, ja revittyä papukaijoilla riuhtomalla irti. Liukuvasara vois olla helpompi tohon irrotukseen tmv.
Its as toi nimenomainen killeri on semmonen ett sen liukuvasaran koukun vois tuupata siit pakoaukosta sisään jne.Se on toi hiton ulkonäkö, noissa voisi olla vaikka sentti killeriä pöntöstä ulkona ja siinä pari tukevaa reikää mihin voisi laittaa liukuvasaran kiinni.Killeri (akran pönttö mallia soikee, killeri on levee ja matala, ja vitu tiukassa) tulee paukuteltua vasaralla paikoilleen, ja revittyä papukaijoilla riuhtomalla irti. Liukuvasara vois olla helpompi tohon irrotukseen tmv.
Samaa olen itsekin käyttänyt.Mä oon suosiolla ottanut änkkärin käteen ja esim. harjanvarrella lyönyt sen irti sisältäpäin. Ei tunnu lähtevän muuten irti.
Muistaakseni KTM jälleenmyyjillä on yksioikeus akran (KTM) myyntiin...Olisko kellään vinkkiä mistä Suomesta löytyis killereitä tähän putkimalliin agranpönttö putkien mukana oli väärät killerit.
Jos vaan sisähalkasija sopii nii täällä olis yksi ratkasu...Olisko kellään vinkkiä mistä Suomesta löytyis killereitä tähän putkimalliin agranpönttö putkien mukana oli väärät killerit.
Jone-83- sanoi:Oisko kellään mitään hyvää vinkkiä kuinka toi killeri lähtis pois? kävin ahvenistolla ajamassa 7.5 ja joutui laittamaan killerin kiinni ensimmäistä kertaa. putki on yoshimura RS-5 oval ja hiukan joutui vasaralla naputtamaan, että sain killerin paikalleen ja nyt en millään saa sitä irti.