• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millä hoidatte penkin päällystänne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Niin tuossapa tuo otsikossa kysymys olikin. Tuli mieleen, kun alkaa näyttämään tuo oman pyörän nahkapenkinpäällinen jotenkin kulahtaneelta ja haalealta, niin olisiko ehkä jotain vielä tehtävissä...?

..niin ja millä sais vahan pois penkistä.jakkaralle ruiskutettu vahaa ja nyt emäntä liukastelee takana niin että ärräpäät kuuluu het ku hiukan kiihauttaa..millä sitä uskaltais pyyhkästä??penkkiä siis...

Mä hinkkaan sellaisella pikimustalla litkulla, TurtleWax-sellaisella kaikki mustat mitä siitä moposta löytyy. Kun housutkin on mustat, ei haittaa jos väriä irtoaa persauksiin.

Mitäköhä matskua Hondan satulan päällinen on olen jo pitenpää pohtinnut oma arvaus ettei olisi nahkaa.
Miedolla pesuaineella olen putsannut tolu astianpesu aineilla

SWIPE Yleispuhdistuaine ja joku keskivahva seos ! Bueno !
wink.gif

Mitäköhä matskua Hondan satulan päällinen on olen jo pitenpää pohtinnut oma arvaus ettei olisi nahkaa.
Miedolla pesuaineella olen putsannut tolu astianpesu aineilla
Ei varmasti ole nahkaa, sehän menisi sateessa saman tien pilalle. Jonkin sortin muoviahan se on
kyllä se ihan aitoa keinonahkaa on, eli jotakin keinokuitua...normaalisti kosteudenpitävää
wink.gif

*nimimerkillä ennenkin satulan purkanut ja päällystänyt*
Pesu ihan samalla kamalla millä muutenkin pyörän pesee, olettaen ettei lykkää liotinta pyörään... astianpesuaineella tms. luulisi myös vahan lähtevän?

Auto Glymin Bumber Care on aika kova sana. Lähtee vahat veks eikä ole hirveän liukas. Ja kiiltää... Noita ns. nahkarasvoja en ole vedellyt kun se jakkara ei nahkaa ole...
nixweiss.gif

Back