G
Guest
Guest
Niin tuossapa tuo otsikossa kysymys olikin. Tuli mieleen, kun alkaa näyttämään tuo oman pyörän nahkapenkinpäällinen jotenkin kulahtaneelta ja haalealta, niin olisiko ehkä jotain vielä tehtävissä...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei varmasti ole nahkaa, sehän menisi sateessa saman tien pilalle. Jonkin sortin muoviahan se onMitäköhä matskua Hondan satulan päällinen on olen jo pitenpää pohtinnut oma arvaus ettei olisi nahkaa.
Miedolla pesuaineella olen putsannut tolu astianpesu aineilla
kyllä se ihan aitoa keinonahkaa on, eli jotakin keinokuitua...normaalisti kosteudenpitävääEi varmasti ole nahkaa, sehän menisi sateessa saman tien pilalle. Jonkin sortin muoviahan se onMitäköhä matskua Hondan satulan päällinen on olen jo pitenpää pohtinnut oma arvaus ettei olisi nahkaa.
Miedolla pesuaineella olen putsannut tolu astianpesu aineilla
Tuota perseellä hinkausta määki oon käyttäny. Ei se vielä ole 16v. miksikään menny. Ehkä se johtuu siittä kun ei ole ollu tallissa pyörä eikä minkään pressun alla vaan auringossa ja sateessa.Persiillä hinkkaan noin 8000km kesässä. Hyvältä näyttää.