Ekat kosketukset moottoripyöräilyn ihmeelliseen maailmaan tuli 14-vuotiaana -94 kavereitten pikkumopoilla. Toisella oli monkey ja toisella pv, monkeyn ajoin ojaan ja pv sammu 10 metrin matkan jälkeen.
Sitte viime kesänä ajelin pikkusisarusten Aprilian skootterilla, kun oltiin kesälomalla porukoitten luona. Mahto olla huvittavan näköstä; mies ajo takana cbr:n kans ja mä prutkuttelin edellä skootterilla!
Ja nyt tänä perjantaina, kun käytiin miehen kans ajelulla, mentiin ison liikkeen pihaan ja kuivaharjoteltiin meijän kuussatkulla. Mä istuin jalat tapeilla ja jarruttelin, ja mies työnsi!
Sitte pantiin mopo käyntiin ja harjottelin liikkeelle lähtemistä ja jarruttamista...Siihen asti se meniki hienosti, kunnes vauhti hidastu kurvissa liikaa, ja se kaatu!
Onneksi kaatu putkettomalle puolelle ja niin hiljaa, ja pidin kiinni tangosta niin kauan että oltiin melkein molemmat kylellään, mä ja mopo. Mutta se kannatti vaikka olkapää vähän venähtiki, prätkälle ei käyny kuinkaan! Mutta harjoittelut teen seuraavan kerran vasta semmosella pyörällä, millä ei oo niin väliä vaikka käviski kuppeellaan!