• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miksi?

Oliko tuo oikeasti vahinko?

Mikäli kaikki asiat itse kukin saisi ihan itse päättää niin toimisiko se aina tai edes joskus?

Jos mitä tahansa sääntöjä pitää noudattaa, niin tarviiko niitten noudattamista valvoa?

Viaton esimerkki:
Tulee mieleen potkupalloilijat - rehellisyyden perikuvat - kun ensin revitään
paidoista ja sitten kun tuomarin pilli soi, niin ollaan niin helvetin tietämättömän
oloisia kuin vain ikinä voi .. asennerikollisia prkl ... tai sitten potkitaan
ihan muuten vain nilkkoihin .. ihan tahallista vahingoittamista .. ja
pelkästään hyvän hyvyyttä .. prkl ..
... urheilu on ..
ghostface.gif

mitäänottanu

Asioista voi olla erimieltä,ei siinä mitään.Olisi kuitenkin hyvä jos voitaisiin olla erimieltä asioista olematta epämiellyttäviä toisiamme kohtaan.Tämä tietysti tulisi olla jo kotona opittua.Tämmöisiä tulee mieleen näistä väännöistä...

Sorry,nyt kolahti viesti väärään osioon.En kuitenkaan halua vetää mielipidettäni takaisin;tähän tulisi pyrkiä,ainakin itsekunniotuksen vuoksi.

Tuntuu aika pahalta lukea tuollaisia heittoja itsemurhasta kun satun kyseisen edesmenneen motoristin avovaimo olemaan/tai siis olin....ehkäpä ei pitäisi lukea näitä keskusteluja.
Aika jännältä tuntuu että poliisin tiedotuksessa lukee tien olleen onnettomuus hetkellä kuiva kun savon sanomissa ensin sunnuntaina
luki että se oli märkä ja myöskin yksi tutun tuttu oli ajanut n. minuutti onnettomuuden jälkeen paikan ohi ja tie oli ollut märkä.
Itse en sikäli näistä asioista kovin paljon tajua mutta näin muutama kuukausi sitten kun mopo poika liukastui kyljelleen asfaltille sen ollessa märkä vaikka vauhtia oli vain about 30-40km/h.
Ikävä on kova. Lähes 8vuotta ehdittiin yhteistä taivalta tarpomaan.

Back