Radalla oli helpompi ajaa sen jälkeen, kun tehoputki oli asennettu. Kuuli moottorin kierrokset paremmin, kun jarrutuksessa alaspäin vaihtaessa annoin "välikaasua".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo kyllä kokeneemmat kuskit tietää. Eihän sitä tiedä vaikka talvella uhraisi muutaman satkun johonkin melupönttöön. Kieltämättä mulla aika kesyt soundit. Kait se on orkkispönttö, sellainen kromin kiiltävä jossa joku outo stanssaus.Käsittääkseni ajetaan Ronin kanssa molemmat L-mallin Kawa ZXR:llä. Mun pyörästä löytyy Hurricin Bolt-on jonka tilasin motowelhojen kautta. Hintaa oli 199€ ja sillä rahamäärällä pääsi eroon siitä 10kg painavasta 3-kammio-orkkisrautapöntöstä-joka-ei-tunne-sanaa-virtaus. Suurin vaikutus oli kuitenkin äänet; nyt ei enää mummot tai muut keikarit puskekaan suojatielle eteen viime hetkellä. Ja mikä tärkeintä, pikkulapset itkee kun pistän pyörän käyntiin!!!![]()
Ja jos Ron kävisit kerran kääntämässä kahvaa mun pyörällä niin juoksisit heti kauppaan ostamaan suorempaa ja vähemmän vaimentavaa tuubia...
Niin ja sitten sä v%tun hinaaja vielä keulitkin......meidän kaikkien pitäisi lähettää sulle vitosen lasku vuodessa!!!!!!!Vakuutusyhtiö maksoi Yoshin TRS:n gixun kylkeen. Oli halvempi kuin Suitsan originaali.
Kiitos hyvistä soundeista ja kohentuneesta ulkonäöstä Teille, jotka maksatte yhdessä minun kanssani kohoavia vakuutusmaksuja...![]()
Ööh, not. Äänettömästi/ilmeettomästi pirusti lähtevä on paljon enempi cool. Tuurilla sattui tälläinen tehoputki mopooni, joku Kemoran varikolla kommentoi että ompas siistin hillityt äänet litraisessa vaikka on kokoputki kiinni.....niin ja ne saundithan se syy siihen putken laittoon on......
Minä halusin ja noin 10 heppaa sain.sanoi:vai kuinka moni meistä rehellisesti haluaa uuteen tonniseen vielä lisää tehoja.....
Juuri näin, parantunut kaasun käytös n:n PCIII:n säätöön käytetyn penkkitunnin jälkeen oli putkiprojektin suurin plussa.tämä toki muuttuu kun aletaan leikkiä ruiskun kanssa ja tehdää kaasusta kivampaa
Neljän mutterin ja 10 min. takana tuo bolt-onin vaihto ZXR:ään. Kyllähän se tahtoo laihalle mennä jos pelkän pöntön vaihdat....mulla itellä dynon suutinsarja ja K&N vapaavirt.suodatin kaverina ja kyllähän tuo paremmin kulkee nyt kuin vakiona....vieläkun sais säädätettyä ihan kohdalleen penkissä...Joo kyllä kokeneemmat kuskit tietää. Eihän sitä tiedä vaikka talvella uhraisi muutaman satkun johonkin melupönttöön. Kieltämättä mulla aika kesyt soundit. Kait se on orkkispönttö, sellainen kromin kiiltävä jossa joku outo stanssaus.Käsittääkseni ajetaan Ronin kanssa molemmat L-mallin Kawa ZXR:llä. Mun pyörästä löytyy Hurricin Bolt-on jonka tilasin motowelhojen kautta. Hintaa oli 199€ ja sillä rahamäärällä pääsi eroon siitä 10kg painavasta 3-kammio-orkkisrautapöntöstä-joka-ei-tunne-sanaa-virtaus. Suurin vaikutus oli kuitenkin äänet; nyt ei enää mummot tai muut keikarit puskekaan suojatielle eteen viime hetkellä. Ja mikä tärkeintä, pikkulapset itkee kun pistän pyörän käyntiin!!!![]()
Ja jos Ron kävisit kerran kääntämässä kahvaa mun pyörällä niin juoksisit heti kauppaan ostamaan suorempaa ja vähemmän vaimentavaa tuubia...![]()
Oliks toi bolt on helppo laittaa kiinni ja tarvitsiko mitää säädellä?