Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miltäs tuntu möhkö verrattuna gpz:taan? Ihan mielenkiinnosta vaan... vaikka tehot on aika samat ni taitaa möhkö vääntää vähän miehekkäämmin alhaalta. Ja on siinä mörinät kohallaan2005 ostin toiseksi pyöräksi z 1300 - 83 MÖHKÖN. 120 hv/ 118 nm. Voihan siitä kehitellä järkisyitäkin. Kuten arvon säilyminen jne...mutta lähinnä ostin kutosen miehekkään murinan tähden. heheheh. Tosi paljon pyörästä ollaan kiinnostuneita. Mutta ennenkaikkea sillä tosi nastaa kurvailla, ajella välillä selkä suorana. Sopiva peli mulle. Kunnes puolesta kesästä vaihtuu RX alle. Koska on sekin mukava kasaripeli.
Kyllä Rx vähän kiukkusemmin paikoiltaan lähtee. Ero tasoittuu kun päästään vauhtiin. Isoimmalla vaihteella kiihdytys rekan takaa pykältämättä on möhkön vahva laji 100 nm/4500 r vastaan räksän 100 nm/8500 r. Mutkateilläkin möhkö on yllättävän nopea, sanoisin että räksän tasoa, osatekijä siinäkin on möhkön väännön tasainen ja kuopaton kuminauhaluonne. Mun takamatkustaja voi vahvistaa asian ja muutama takavaloja ihmettelemään jäänyt kyykkykuski,hehheheMiltäs tuntu möhkö verrattuna gpz:taan? Ihan mielenkiinnosta vaan... vaikka tehot on aika samat ni taitaa möhkö vääntää vähän miehekkäämmin alhaalta. Ja on siinä mörinät kohallaan2005 ostin toiseksi pyöräksi z 1300 - 83 MÖHKÖN. 120 hv/ 118 nm. Voihan siitä kehitellä järkisyitäkin. Kuten arvon säilyminen jne...mutta lähinnä ostin kutosen miehekkään murinan tähden. heheheh. Tosi paljon pyörästä ollaan kiinnostuneita. Mutta ennenkaikkea sillä tosi nastaa kurvailla, ajella välillä selkä suorana. Sopiva peli mulle. Kunnes puolesta kesästä vaihtuu RX alle. Koska on sekin mukava kasaripeli.![]()
Kaikki eivät ole kaltaisiasi virtuooseja.Ne kyykkykuskit jotka jäivät tutkimaan takavaloasi eivät välttämättä osanneet oikein lähettää. Tai halunneet.
Pääasia, että jollain on hyvä mieli ja usko omaan pyöräänsä.
Sellasessa missä on triplasti tehoja, se rajoitus paukkuu samantien. Mutta kuskista riippuen se joko on elämää suurempi asia tai sitten eiOma pyörä ei käytännössä lähde mihinkään alle 6000 kierroksen ja kierrosaluekkin loppuu jo siinä 9500 paikkeilla ja silloinkin saadaan maksimissaan se 45kw irti, mistä niistäkin polleista on jo muutamat varmasti lähteneet eläkkeelle![]()
Tosiasia kuitenkin on, että voisin väittää osaavani ja myös pystyväni käyttämään omani pyörän voimavaroja paljon tehokkaammin hyväksi kuin suurin osa uusiomotoristeista joilla on joku tonnikyykky alla.
Jos kerran tällä mun virvelillä tuntuu sakkoraja tulevan koko ajan vastaan tiellä kuin tiellä laukut lastissa, niin mitä se olis sit sellasella vehkeellä missä on triplasti tehoja![]()
Tarkoitin just sitä, että suhteessa pystyn käyttämään tehokkaammin pyörän voimavaroja, vaikka niitä onkin vähemmän.Meinaatko sillä, että pystyt käyttämään voimavaroja tehokkaammin sitä, että se tonnisen kyykyn kuski käyttää harvemmin sen 45kW? Vai että se kyykkykuski käyttää harvemmin esim 130kw?
Kyllä mä äkkiseltään sanoisin, että se kyykkykuski käyttää paljon useammin sen 45kW kuin sinä tosimotoristi Diversionillasi, koska potkua on niin paljon enemmän tarjolla.. Eli käyttää tehokkaammin voimavaroja hyväksi![]()
Mutta käytännössä kyykkykuski hyödyntää enemmän tehojaTarkoitin just sitä, että suhteessa pystyn käyttämään tehokkaammin pyörän voimavaroja, vaikka niitä onkin vähemmän.Meinaatko sillä, että pystyt käyttämään voimavaroja tehokkaammin sitä, että se tonnisen kyykyn kuski käyttää harvemmin sen 45kW? Vai että se kyykkykuski käyttää harvemmin esim 130kw?
Kyllä mä äkkiseltään sanoisin, että se kyykkykuski käyttää paljon useammin sen 45kW kuin sinä tosimotoristi Diversionillasi, koska potkua on niin paljon enemmän tarjolla.. Eli käyttää tehokkaammin voimavaroja hyväksi![]()
Eli kyykkykuski harvemmin käyttää sitä 130kw kuin mää sen 45kw.
Käy koklaa huvikseen. Luulen, että koeajon jälkeen mielipide muuttuu, eli kummasti saattaa se teho säväyttää kuitenkinNjaa, minä se en kyllä kauheesti noita lukemia ole katellu. Lähinnä tärkeintä itselleni on se, että MP näyttää myös hyvälle = siinä on fiilis kohdillaan. Mua ei säväytä nykyset muoviluodit/skootterit vaikka siellä olis 200 hummaa piilossa katteiden alla. Jo pelkästään toi kattaminen tekee sen, että mallia uusittaessa edelliset versiot näyttää aina sit samantien vanhahtaville vaikka teknisesti päivityksiä ei olisi paljon tullutkaan.![]()
Lähinnä tässä nyt kuolaan tuota Yammun MT-01.stä ihan samoista syistä, jos joskus on pakko siihen vaihtaa niin tehot tippuu roimasti mut munaa tulee vekottimeen taas vastaavasti saman verran lisää. Olen siis vissiin jonkilainen "esteetikko"?![]()
Ite en saa ainakaan mitään kiksejä tiedosta että koneessa on helvetisti tehoja joita ei kuitenkaan tuu käytettyä. Tuntuu vähän että porukalla ainoo hupi mopoilussa on just se että edes joskus saa ajaa niin saatanan kovaa. Kaikki muu on jonninjoutavaa köröttelyä. Itse tykkään mopoilusta jo ihan vaan sen takia että saa ajaa moottoripyörällä. Kaksipyöräisellä siis. Ei kotiloon ahtautuneena. Rentouttavaa, ja helvetin hauskaa, vaikkakin vain muun liikenteen mukanaTuntuu, että jotkut eivät näe metsää puilta.. Vaikka ajaisi 60km/h niin kai se matka on hienompaa taittaa amg-mersulla kuin skoda fabialla. Jo se tieto siitä että jos tuosta oikeassa kämmenessä lepäävästä kahvasta vähän kääntää niin on parempi pitää kiinni tangosta on niin upea tunne että sen saisi jokainen kokea.
Tehon ja väännön kyllä tuntee koko ajan ajossa.. Alhaalta vääntävä kone juuri on normi-ajelussa erityisen hauska.Ite en saa ainakaan mitään kiksejä tiedosta että koneessa on helvetisti tehoja joita ei kuitenkaan tuu käytettyä. Tuntuu vähän että porukalla ainoo hupi mopoilussa on just se että edes joskus saa ajaa niin saatanan kovaa. Kaikki muu on jonninjoutavaa köröttelyä. Itse tykkään mopoilusta jo ihan vaan sen takia että saa ajaa moottoripyörällä. Kaksipyöräisellä siis. Ei kotiloon ahtautuneena. Rentouttavaa, ja helvetin hauskaa, vaikkakin vain muun liikenteen mukanaTuntuu, että jotkut eivät näe metsää puilta.. Vaikka ajaisi 60km/h niin kai se matka on hienompaa taittaa amg-mersulla kuin skoda fabialla. Jo se tieto siitä että jos tuosta oikeassa kämmenessä lepäävästä kahvasta vähän kääntää niin on parempi pitää kiinni tangosta on niin upea tunne että sen saisi jokainen kokea.![]()
Käytännössä enemmän tehoja, mutta myös sitten kalliimmalla hinnalla.Mutta käytännössä kyykkykuski hyödyntää enemmän tehoja![]()
Lisäks sellanen pikku pointti, että tuntuu pikkasen hauskemmalta hyödyntää välillä se 130kw kuin 45kw... Ei se rajoituksen ylittäminen maailmaa kaada, kunhan paikka ja aika ovat sopivat.
Suhteessa skootterikuski hyödyntää sua paremmin tehojaan; naru kireällä koko ajan!