Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laakerin ja stefan hinnan..
Aika nopea olit, eihän tuo homma kestänyt kuin vajaa puoli tuntia.Itse tehtynä 1748 Sek. Ja olihan ajanvietettä.![]()
No, etköhän nyt kuitenkin ymmärtänyt?Aika nopea olit, eihän tuo homma kestänyt kuin vajaa puoli tuntia.Itse tehtynä 1748 Sek. Ja olihan ajanvietettä.![]()
![]()
Pisteet Jytärille suuren viisauden julkituomisestaVäärin, väärin ja taas väärin. Ei sillä toisiovedolla ole mitään tekemistä oikean moottoripyörän kanssa vaan sillä moottoripyörän sielulla on jotain tekemistä sen OIKEAN moottoripyörän kanssa. Se mikä saa sille prätkälle sielun onkin sitten jo jokaisen oma henkilökohtainen juttu. Itselleni se on twinikone jollekin muulle se on bokseri, toisille täytyy olla sielussa V2 ja toisille rivinelkku. Yhteistä näille kaikille kuitenkin on että ne menee pääsääntöisesti kahdella pyörällä ja kuljettaja nauttii tekemisestään.Mutta,, mutta,, kun oikeassa moottoripyörässä on kardaani.Erittäin tärkeä aihe ja on syytä ottaa tämä asia nyt vakavissaan...
Mitä jos kaikki bemaristit ostaisivat suosiolla kuitenkin busan.![]()
![]()
Itse viidettäkymppiä lykkäävänä ylipainoisena ukkona tuuppaan 1100km RR pyörällä 20kg reppu selässä ilman draamaa. Taitaa ne puimurikuiskin mainitut perävaivat tulla ihan muusta asiasta kuin moottoripyörän ajamisestaMulla oli kans Perävaivaa, 1100 km yhtämittasen ajon jälkeen,