Vanhurskasta ei vääräuskoisten panettelut haittaa!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vanhurskasta ei vääräuskoisten panettelut haittaa!![]()
Ei saatana, repesin tääl töissä ihan totaalisesti...Tuossa Ducatissa on melkoista kotkan näköä, kun on ilmanottoaukot sieraimina. Kuski voi maalata ajokenkiinsä kynnet, niin voi sieppailla varpailla yliajettuja supinraatoja. Kriiik!!
Mulla ei ole edes ollut noita Wikakasoja. On ollut kaksi Yamahaa ja yksi Suzuki ja nyt löytyy Yamaha ja Honda. Kävin kyllä aikoinaan ennen TRX:n ostamista ajamassa ER-6:n ja se oli kiva peli. Eli järjellistä syytä ei todella ole, mutta Kawa on ainoa mopo jota en voisi kuvitella ostavani. Jopa Penarin yhtä mallia olen katsellut vakavissani (R 1100 S) ja H-D voisi olla hyvä vaihtoehto jos olisivat järjellisissä hinnoissa. Trumpat jopa kiinnostaa (vaikken näemmä osaa kirjoittaa edes pyörän nimeä) jne. Noh Ducatia en ostaisi ennen kuin saavat ketjut nokille, sen sijaan Moto-Guzzi voi olla jo seuraava hankinta jos kuu on sopivassa asennossa. Notta perskeles!kiitos samoin, jos joku keksii tämän syyn Kawan "vihaamiselle" niin kertokoon. On ollut pari, eikä niissä sen kummempia vikoja ollut kuin muissakaan...
Haukkumisesta en tiedä mitään, koska olen ihminen enkä koira. BMW osaa parhaiten maailmassa autojen valmistamisen. Bemareita minulla on ollut useita ja on parhaillaankin (Freude am Fahren). Prätkien valmistaminen BMW:n pitäisi lopettaa heti ja jättää se niille, jonka sen parhaiten osaavat eli japanilaisille.On mennyt kummaksi tämä haukkuminen.Ei tässä ole enää mitään järkeä,jatkuvasti vaan etsitään vikoja.Ja mollataan.
Itse olen ajellut kyseisellä merkillä vuosia ja ajan edelleen.
Mutta tämä foorumi antaa ymmärtää,että ajan paskalla.
Jos tämän foorumin tarkoitus on mollata BMW kuskit niin kyllä mieluummin hylkään tämän foorumin.
Ajan BMW:llä niin kauan kuin saan pitää ajokorttini.![]()
Niinkö?Lisäpointtina vielä jotta tuo Kawa on suurin ja tehokkain...valitettavasti myös nopeinJärjellinen peruste löytyy siitä, että Kawa ei ole mikään kullin jatke. (se korvaa alkuperäisen kokonaan).Enpä tiedä. BMW tekee pääosin rumia pyöriä ja tekee ne pääosin omalla tavallaan. On siis erilainen. Erilaisista ei aina pidetä.
Itse pyrin pitämään kaikki ovet avoinna. Voisin siis ajaa BMW:lläkin tai Harley-Strattonilla sen puoleen.
Ihmeellisempää on se, että Kawasakeja en voi sietää, eikä siihen ole mitään järjellistä perustetta.![]()
![]()
Totta puhut. R25/3 olikikin ihan hyvä pyörä. Harmi että sen jälkeen ei ole tullut ulos mitään mielenkiintoista.Sen kummemmin mollaamatta tai provoamatta on todettava faktat. Baijerissa tehtiin moottoripyöriä jo kauan ennen kuin nousevan auringon insinöörit pääsivät edes suunnittelun alkuun.
Mikäs se "bemukasta" pappamallin tekee? Ei tuo K1200S esimerkiksi minusta kyllä papamallilta hirveästi näytä, vaikka itsekin semmoisella ajelen.Niinkö?Lisäpointtina vielä jotta tuo Kawa on suurin ja tehokkain...valitettavasti myös nopeinJärjellinen peruste löytyy siitä, että Kawa ei ole mikään kullin jatke. (se korvaa alkuperäisen kokonaan).Enpä tiedä. BMW tekee pääosin rumia pyöriä ja tekee ne pääosin omalla tavallaan. On siis erilainen. Erilaisista ei aina pidetä.
Itse pyrin pitämään kaikki ovet avoinna. Voisin siis ajaa BMW:lläkin tai Harley-Strattonilla sen puoleen.
Ihmeellisempää on se, että Kawasakeja en voi sietää, eikä siihen ole mitään järjellistä perustetta.![]()
![]()
![]()
Ai niin... Aiheeseen, bemukka on pappamallin mopo... ns. entinen k**äossi![]()
Kuskit.Mikäs se "bemukasta" pappamallin tekee?