• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miksi ilmot poistetaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bobo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minulla on myynti-ilmo tuolla ja nyt koko ketju hävisi.
miksi ja minne?
Haullakaan en löydä, tiedä sitten toimiiko tuo haku.

panman sanoi:
miksi ja minne?

Ai "Jarrunesteen ilmaustyökalu" ?? Ilmoitus? Sitäkö tarkoitat?

panman sanoi:
miksi ja minne?

Minä sen poistin kun mainitsit että molemmat myynnissä olleet kappaleet oli jo myyty. Ymmärsinkö jotain väärin?

Kriisi sanoi:
Minä sen poistin kun mainitsit että molemmat myynnissä olleet kappaleet oli jo myyty. Ymmärsinkö jotain väärin?

Tietty hyvä että poistit, mutta siinä ketjussa oli vastausta ostajille ja toiseksi se muovinen ilmausventtiili on vielä myymättä. Eli vähän liian hättäistä :D

panman sanoi:
Tietty hyvä että poistit, mutta siinä ketjussa oli vastausta ostajille ja toiseksi se muovinen ilmausventtiili on vielä myymättä. Eli vähän liian hättäistä :D

Ok, palautan ketjun ja pahoittelen hätäistä liipaisin sormea :)

Olisiko modeille suuri tehtävä, ennen poistoa lisätä ekana huomautus, että korjata ilmoitus sääntöjenmukaiseksi. Jos ei mitään liikettä tapahdu, niin sitten vasta poistetaan...

karkka sanoi:
Olisiko modeille suuri tehtävä, ennen poistoa lisätä ekana huomautus, että korjata ilmoitus sääntöjenmukaiseksi. Jos ei mitään liikettä tapahdu, niin sitten vasta poistetaan...

Sitäkin on kokeiltu. Huonoin tuloksin...

karkka sanoi:

Kaiken huippuna modejen omista ilmoista puuttuu foorumin sääntöjen edellyttämiä pakollisia tietoja... mutta niitä ei poisteta...

tonttuj sanoi:
Kaiken huippuna modejen omista ilmoista puuttuu foorumin sääntöjen edellyttämiä pakollisia tietoja... mutta niitä ei poisteta...

Tarkoitat ilmeisesti sitä mun kypärän myynti-ilmoa?

tonttuj sanoi:
Jep jep, ja sun omia kommentteja tässä samassa ketjussa vastaavista ilmoituksista.

Eli kyse on siis tästä ilmoituksesta: http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/256936-M-avattava-Schuberth-C2-mattamusta-koko-L

Toivottavasti joku mode sen nyt sitten poistaa, jos on vastoin sääntöjä.

Vaikea sanoa kypärälle hintaa, tuo on tarjoa hinta eli ostaja määrittelee, pitäis mennä kaupaksi. :p

Lisäksi, olen poikkeuksetta pyytänyt ilmoittajia korjaamaan ilmoituksiaan, en ole muistaakseni ainuttakaan poistanut.

Viimeksi muokattu:
Back