Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
panman sanoi:Minulla on myynti-ilmo tuolla ja nyt koko ketju hävisi.
miksi ja minne?
Haullakaan en löydä, tiedä sitten toimiiko tuo haku.
panman sanoi:Minulla on myynti-ilmo tuolla ja nyt koko ketju hävisi.
miksi ja minne?
Haullakaan en löydä, tiedä sitten toimiiko tuo haku.
Kriisi sanoi:Minä sen poistin kun mainitsit että molemmat myynnissä olleet kappaleet oli jo myyty. Ymmärsinkö jotain väärin?
panman sanoi:Tietty hyvä että poistit, mutta siinä ketjussa oli vastausta ostajille ja toiseksi se muovinen ilmausventtiili on vielä myymättä. Eli vähän liian hättäistä![]()
karkka sanoi:Olisiko modeille suuri tehtävä, ennen poistoa lisätä ekana huomautus, että korjata ilmoitus sääntöjenmukaiseksi. Jos ei mitään liikettä tapahdu, niin sitten vasta poistetaan...
karkka sanoi:Olisiko modeille suuri tehtävä, ennen poistoa lisätä ekana huomautus, että korjata ilmoitus sääntöjenmukaiseksi. Jos ei mitään liikettä tapahdu, niin sitten vasta poistetaan...
tonttuj sanoi:Kaiken huippuna modejen omista ilmoista puuttuu foorumin sääntöjen edellyttämiä pakollisia tietoja... mutta niitä ei poisteta...
mico sanoi:Tarkoitat ilmeisesti sitä mun kypärän myynti-ilmoa?
tonttuj sanoi:Jep jep, ja sun omia kommentteja tässä samassa ketjussa vastaavista ilmoituksista.