• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miksi aina sporttipyörä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puksuttaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin ja unohtui mainita.. Musta tuntuu että custom-kuskeissa on ihmeen paljon homoja. Kummalista sellainen kiintymys nahkavermeisiin ja hapsuihin yms myös muulloinkin kuin ajellessa
omg.gif
Haha!

Oikeasti tämän jälkeen keskustelu voitaisiin lopettaa. Voiko sitä paremmin sanoa?

...Intruder on homosohva....
biggrin.gif
Synnytystuoli. Jalat levällään ja kädet kahvoissa kiinni, ponnista ponnista, kyllä se tankki sieltä pullahtaa.
tounge.gif

Oikeasti, ihan sama mulle millä kukin ajaa. Pääasia, että mieluisa peli on löytynyt. Harrastuksesta tässä pääasiassa on kyse, vaikka työmatkat toki ajan mopottimella mieluummin kuin autolla. Siis muutkin työmatkat kuin kotoa toimistolle.
No toisissa mopoissa nojataan eteenpäin. Näillä kavereilla taitaa muistua ajellessa edellinen viikonloppu mieleen, kun naapurin Åke laitoi takaapäin.

biggrin.gif
Synnytystuoli. Jalat levällään ja kädet kahvoissa kiinni, ponnista ponnista, kyllä se tankki sieltä pullahtaa.
tounge.gif

Oikeasti, ihan sama mulle millä kukin ajaa. Pääasia, että mieluisa peli on löytynyt. Harrastuksesta tässä pääasiassa on kyse, vaikka työmatkat toki ajan mopottimella mieluummin kuin autolla. Siis muutkin työmatkat kuin kotoa toimistolle.
No toisissa mopoissa nojataan eteenpäin. Näillä kavereilla taitaa muistua ajellessa edellinen viikonloppu mieleen, kun naapurin Åke laitoi takaapäin.
Mikä se taas cartmania kyykkykuskeissa keljuttaa? Sun ois oikeesti hyvä käydä vapauttamassa noi patoutumat ammatti-ihmisen luona.

Leikki leikkinä
tounge.gif

Eiköhän jokainen saa laittaa sellasen fillarin kun haluaa, omien tarpeiden mukaan. Itseäni miellyttää päällystetyt tiet mutkilla ja ilman. Radalla käyn toisinaan ja olempa jopa repinyt varttimailiakin. Lisäksi arvostan turvallisuutta jonka kyykky tarjoaa loistavine ajo-ominaisuuksineen. Vastoin normaalia luuloa, kyykyillä voi myös ajaa rauhassa "körötellen" ja nautiskella maisemista. Tuleepa kesässä muutama yli 800km:n kerta siivukin vedettyä joten sekin onnistuu. Kyykky on siis juuri oikea pyörä minulle.

Minä:

Hetero
Velaton
Kalju
n.30v (ei voi muistaa)...

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

biggrin.gif
tounge.gif

Mikä se taas cartmania kyykkykuskeissa keljuttaa? Sun ois oikeesti hyvä käydä vapauttamassa noi patoutumat ammatti-ihmisen luona.

Leikki leikkinä
tounge.gif

Eiköhän jokainen saa laittaa sellasen fillarin kun haluaa, omien tarpeiden mukaan. Itseäni miellyttää päällystetyt tiet mutkilla ja ilman. Radalla käyn toisinaan ja olempa jopa repinyt varttimailiakin. Lisäksi arvostan turvallisuutta jonka kyykky tarjoaa loistavine ajo-ominaisuuksineen. Vastoin normaalia luuloa, kyykyillä voi myös ajaa rauhassa "körötellen" ja nautiskella maisemista. Tuleepa kesässä muutama yli 800km:n kerta siivukin vedettyä joten sekin onnistuu. Kyykky on siis juuri oikea pyörä minulle.

Minä:

Hetero
Velaton
Kalju
n.30v (ei voi muistaa)...

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Nimenomaan, pyörävalinta on jokaisen oma asia. Kommenttini oli aivan yhtä järkevä, kuin joidenkin pyörien kutsuminen homosohviksi. Puhumattakaan siitä, että joitakin köyhiä vituttaa ylikaiken se, että jollakin on varaa ostaa "ylihintainen" Ducati. Sanotaan se nyt tässä, että itse en aja Goldwingillä, koska joku vässykkä kuitenkin alkaa kutsumaan minua kateelliseksi keski-ikäiseksi homosohvalla ajavaksi elämässään epäonnistuneeksi luuseriksi. Enkä myöskään aja Ducatilla.

Sanotaan se nyt tässä, että itse en aja Goldwingillä, koska joku vässykkä kuitenkin alkaa kutsumaan minua kateelliseksi keski-ikäiseksi homosohvalla ajavaksi elämässään epäonnistuneeksi luuseriksi. Enkä myöskään aja Ducatilla.

Eli jos ymmärsin oikein kirjoittamaasi niin et aja GoldWingillä tahi Ducatilla ainoastaan sen takia mitä muut sinusta ajattelisi, mitä sitä nyt muiden mielipidettä ajattelemaan varsinkaan kun harrastuksestahan tässä on kuitenkin kyse.

Sanotaan se nyt tässä, että itse en aja Goldwingillä, koska joku vässykkä kuitenkin alkaa kutsumaan minua kateelliseksi keski-ikäiseksi homosohvalla ajavaksi elämässään epäonnistuneeksi luuseriksi. Enkä myöskään aja Ducatilla.

Eli jos ymmärsin oikein kirjoittamaasi niin et aja GoldWingillä tahi Ducatilla ainoastaan sen takia mitä muut sinusta ajattelisi, mitä sitä nyt muiden mielipidettä ajattelemaan varsinkaan kun harrastuksestahan tässä on kuitenkin kyse.
Ymmärsit väärin. Tarkoitin, että minulla ei ole oma lehmä ojassa, vaikka kritisoinkin Goldwing ja Ducati arvostelijoita. Tosin tuollaisen kalliimman Ducatin ostaminen voisi olla hyvä juttu. Sillä kaikki mikä vituttaa joitakin fanaatikoita on hyvä asia.

Tästähän tuli värikäs ketju joka päättyy kuten kaikki muutkin hillittömään kuttuiluun ja vänkäämiseen
tounge.gif

Hyviä kommentteja sprtin puolesta tuli
- hyvän näköinen
- hauska ajaa kovaa
- halvempi kuin iso enska

tuon kuttuilin pistäisin vain hillittömän kevään odotuksen piikkiin. Perhana sentään kävin juuri tallissa katsomassa miten Gessu pärjää. Pitäisi vielä ennen kevättä vaihdella vasen nokkaketjun kiristin ja ehkä jotain pientä muuta.
Kyllä tässä alkaa yks jos toinen käymään kuumana jos ei nuo kelit ala lämpeneen
biggrin.gif

Jaahas taas jutut edustaa normaalia org.tasoa...Itse ajoin useammalla kyykyllä,viimeisenä zx-10r,kyllästyin,koska suomessa ihan turha pitää kyykkyä.Kortti hyllyllä joka kesä...Poliisit ei muuta kyttää ku ylinopeuksia.Nyt ajelen v-rodillla,ehkäpä pyörän arvokin säilyy vähän paremmin.Luulempa toisaalta et veri vetää hommaamaan toisen pyörän.En tiä...

Nyt ajelen v-rodillla,ehkäpä pyörän arvokin säilyy vähän paremmin.
En nyt ala yleistämään HD-kuskeja mutta et ole ainut HD-kuski joka on sanonut valinneensa HD:n sen jälleenmyyntiarvon vuoksi.

Minä kun luulin että HD valitaan ihan muista syistä, Electra Glide joka oli mielessäni silloin aikoinaan pitää varmasti paremmin hintansa kuin Pan European mutta itse koetan olla ajattelematta rahoja harrastuksen parissa.

Kummasti ne hel**tin tiukat nahkapuvut kiinnostaa kyykky-kuskejakin eli samaa seurakuntaa. Huvittaa katella huoltiksella kun "rossit" saapuu kahville, hyvä kun pääsee mopon päältä pois
biggrin.gif
biggrin.gif

Ja mitä kulkuneuvoihin tulee, niin neljä sylinteriä on autossa liian vähän ja pyörässä liikaa.
Joku on katsos kertonut kyykkykuskeille miksi sellainen pirun kireä nahkapuku on hyvä olla päällä. Sinä saat ajaa nahkaliivissä ja raybanit päässä niin paljon kun tahdot. Moikkaan silti. Tosin vain jos riittävän monta kaistaa on välissämme.
Harmi ettei niitä kaistoja löydy tarpeeksi, ainakaan suomesta
033102ass_1_prv.gif

Voit rauhassa ajella siinä nahkapuvussas ei paljon "pelle rossit" kiinnosta. Miten se tiukka puku voi muka olla mukava... hauskinta kun jotkut sulloutuu pari numeroa liian pieneen pukuun...

On mullakin nahka rotsi ja housut, sillä erolla että niitä on mukava pitää päällä.
Nahka, rotsi ja housut. Upeeta. Nyt vaan Village People soimaan ja jäät odottamaan kesää.

Kummasti ne hel**tin tiukat nahkapuvut kiinnostaa kyykky-kuskejakin eli samaa seurakuntaa. Huvittaa katella huoltiksella kun "rossit" saapuu kahville, hyvä kun pääsee mopon päältä pois
biggrin.gif
biggrin.gif

Ja mitä kulkuneuvoihin tulee, niin neljä sylinteriä on autossa liian vähän ja pyörässä liikaa.
Joku on katsos kertonut kyykkykuskeille miksi sellainen pirun kireä nahkapuku on hyvä olla päällä. Sinä saat ajaa nahkaliivissä ja raybanit päässä niin paljon kun tahdot. Moikkaan silti. Tosin vain jos riittävän monta kaistaa on välissämme.
Harmi ettei niitä kaistoja löydy tarpeeksi, ainakaan suomesta
033102ass_1_prv.gif

Voit rauhassa ajella siinä nahkapuvussas ei paljon "pelle rossit" kiinnosta. Miten se tiukka puku voi muka olla mukava... hauskinta kun jotkut sulloutuu pari numeroa liian pieneen pukuun...

On mullakin nahka rotsi ja housut, sillä erolla että niitä on mukava pitää päällä.
Nahka, rotsi ja housut. Upeeta. Nyt vaan Village People soimaan ja jäät odottamaan kesää.
baaa.gif
baaa.gif
062802moto_prv.gif

2005 Oli ainakin Yamaha fz6s myydyin pyörämalli euroopassa..Jotain vanhaa viimevuotista bike tai mpmaailmalehteä lueskelin,jossa oli kyseisen pyörän koeajo ja mainittiin,että euroopassa myydään suhteessa vähemmän supersportteja,kuin suomessa.
Suomessa Premium-autot maksavat hunajaa. Vähänkään menevämmän ja näyttävämmän nelipyöräisen kun haluaa, joutuu laittamaan viisikymppiä likoon.

Kympillä saa käytettynä menevän ja näyttävän sporttipyörän. Sillä on mukava elvistellä kun ei autolla elvistelyyn ole varaa.

Siinä yksi syy.

Tiukka nahkapuku on hyvä esierkiksi siitä, että pysyy selkäpanssari mukavasti paikallaan. Asu tukee selkää, ei lepata ollenkaan tuulessa... Sulla on varmaankin selkäpanssari siellä nahkaliivin alla??? Olet varmaankin kokeillut nahkapukua kun tiedät miltä se tuntuu sporttipyörän kanssa ajaessa?

Kukin tyylillään. Minä ajan puolihomosohvalla ja silti käytän nahkoja. Hieman avarakatseisuutta, kiitos.
nixweiss.gif

tuon kuttuilin pistäisin vain hillittömän kevään odotuksen piikkiin. Perhana sentään kävin juuri tallissa katsomassa miten Gessu pärjää. Pitäisi vielä ennen kevättä vaihdella vasen nokkaketjun kiristin ja ehkä jotain pientä muuta.
Kyllä tässä alkaa yks jos toinen käymään kuumana jos ei nuo kelit ala lämpeneen  
biggrin.gif
Tähän on pakko kuitata:

"Mikä nokkaketjun kiristin?
confused_orig.gif
"

Olen yrittänyt etsiä sitä nokkaketjua pyörästä, muttei millään löydä. Jotain hammasrattaita siellä venttiilikannen alla näyttää olevan, mutta ketju on vissiin jäänyt tehtaalla asentamatta...

baaa.gif

Back