Tuohan oli nimenomaan (mielestäni) se erittäin mielenkiintoinen kysymyksen asettelu ketjun aloittajan pohdiskeluissa...Eli onko se lyhyt ja kallis ajokausi osaltaan itse aiheutettu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohan oli nimenomaan (mielestäni) se erittäin mielenkiintoinen kysymyksen asettelu ketjun aloittajan pohdiskeluissa...Eli onko se lyhyt ja kallis ajokausi osaltaan itse aiheutettu?
Ja kun oikein ajatellaan niin turvallisesti ja mukavasti kotilollasanoi:ei paljon "pelle rossit" kiinnosta. Miten se tiukka puku voi muka olla mukava...
Itse yritän valita ajovarusteet turvallisuuden enkä suinkaan mukavuuden ehdoilla...suosittelen sinullekin.![]()
Jos mukavuutta halutaan, niin ajetaan autolla![]()
Kotilolla tai espanjansiruetanalla on vaikea harrastaa moottoripyöräilyä?Ja kun oikein ajatellaan niin turvallisesti ja mukavasti kotilolla![]()
Varsin veikeitä perusteita löytyy kaikille katsantokannoille, kullekin omansa![]()
Täytyypä kuitenkin muistaa ettei ota keskustelupalstojen kirjoituksia "kirjaimellisesti".Täytyypä nyt kuitenkin muistaa että kaikilla ei moottoripyörä suinkaan ole sen takia hankittuna, että saisi rahoillaan elvistellä.
Jos se sillä periaatteella menee, niin tuo sun vfr taitaa olla tasolla lada.![]()
Joku saataa katsos jopa nauttia siitä ajelemisestakin. Jopa niissä nahkoissa..
Hitto, sinnekö ne hiivatin insinöörit on sen ketjun vääntäneet!Vaikka ei sitä nokkaketjua sieltä Vfr:stä löydykkään, niin onneksi ovat muistaneet sentään laittaa sinne takarenkaan ja koneen väliin sellaisen kettingin.Tähän on pakko kuitata:
"Mikä nokkaketjun kiristin?"![]()
Olen yrittänyt etsiä sitä nokkaketjua pyörästä, muttei millään löydä. Jotain hammasrattaita siellä venttiilikannen alla näyttää olevan, mutta ketju on vissiin jäänyt tehtaalla asentamatta...
![]()
Joissain pyörissä on päästy eroon siitäkin![]()
No mutta mitäs ne ketjut siellä koneen ja fillarin välissä oikein tekee? Voivat vaikka tippua. Tai niin no onhan sillä ns. työllistävä vaikutus ja saahan siinä tuntea osaamisen iloa kun pumppailee tippakannulla tahnaa ketjujen kautta ympäri pyörää jotta taas pääsee kokeilemaan supermultitahnacleaneria.Hitto, sinnekö ne hiivatin insinöörit on sen ketjun vääntäneet!Vaikka ei sitä nokkaketjua sieltä Vfr:stä löydykkään, niin onneksi ovat muistaneet sentään laittaa sinne takarenkaan ja koneen väliin sellaisen kettingin.Tähän on pakko kuitata:
Olen yrittänyt etsiä sitä nokkaketjua pyörästä, muttei millään löydä. Jotain hammasrattaita siellä venttiilikannen alla näyttää olevan, mutta ketju on vissiin jäänyt tehtaalla asentamatta...
![]()
Ei luulisi Hondan insinöörien tekevän sellaisia mokia.
No mutta mitäs ne ketjut siellä koneen ja fillarin välissä oikein tekee? Voivat vaikka tippua. Tai niin no onhan sillä ns. työllistävä vaikutus ja saahan siinä tuntea osaamisen iloa kun pumppailee tippakannulla tahnaa ketjujen kautta ympäri pyörää jotta taas pääsee kokeilemaan supermultitahnacleaneria.Hitto, sinnekö ne hiivatin insinöörit on sen ketjun vääntäneet!Vaikka ei sitä nokkaketjua sieltä Vfr:stä löydykkään, niin onneksi ovat muistaneet sentään laittaa sinne takarenkaan ja koneen väliin sellaisen kettingin.Tähän on pakko kuitata:
![]()
Ei luulisi Hondan insinöörien tekevän sellaisia mokia.
Oikea tehtävä ketjuille on heilutella rokkaajia ja mieluusti stereona.![]()
Täytyypä kuitenkin muistaa että kirjoitusten lukumäärän ylittäessä 4kpl. ne otetaan kirjaimellisesti.Täytyypä kuitenkin muistaa ettei ota keskustelupalstojen kirjoituksia "kirjaimellisesti".
Juuri näin. Puhut asiaa, sanoo muut mitä tahansa.Jaa, laitanpa nyt oman kommentin. Suomessa yleisimpiä pyöriä ovat varmaan nämä ns.kyykyt ja vielä japsit. Tiedä sitten onko uskallusta ostaa jotain "erilaista" vai onko yleinen syy "juntteus",että pitää olla tehokkain peli alla joka markkinoilta löytyy. Väittäisin, että suurin osa näistä kyykkykuskeista veivaa pyörillään snagarille ja takaisin, ikävä kyllä vielä lenkkareissa ja t-paidassa. Vuoden päästä vaihtavat pyörän kun uudessa on 3hp enemmän. Tietenkin on harrastajia, jotka käyttävät pyöriä radalla,stripillä, tekevät reissuja jne..Tiedä sitten![]()
![]()