• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä vakuutusyhtiö on edullisin/paras?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ^^Anzku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mikä vakuutusyhtiö on edullisin/paras? - Eli mitä näistä käytät?

• Tapiola?

Ääniä: 0 0,0%
  • Pohjantähti?

Ääniä: 1 50,0%
  • If?

• Turva?

• Pohjola?

Ääniä: 1 50,0%
  • Fennia?

• Lähiturva?

• Touring Finlandia MK?

• Joku muu? Mikä?

• Ääniä yhteensä
    2
Kysyin tarjouksen muutamasta vakuutusyhtiöstä mutta halvempaa kuin Pohjola en minun pyörälleni (XRV750)löytänyt. Asiaan lieneen vaikuttaa se kun olen ollut Pohjolan asiakkaana koko ikäni.

tai sitte otanko Lähivakuutuksesta 1450e ja siihen sisältyy uusarvolunastus joka on voimassa 2 vuotta(enintään 50 000km) ja saa siis uuden pärrän mikäli vahinkojen korjaus maksais yli 30% pyörän hinnasta. Lähivakuutuksella myös rajotetummat rata-ajo-ehdot.
Kyllähän tuon uusarvolunastuksen saa muissakin yhtiöissä. If:ssä ainakin on itselläni. Eikä se maksa paljoakaan lisää.

tapiolasta sai kaikista edullisimman :S
sekä autoon että moottoripyörää. sit viel bonusalennuksia ku kotivakuutukse siirs sinne.

siis mopoo sai lähtökohtasesti edullisimma mitä kyseli. ja hinta putos viel ku otti auto ja kotivakuutukse puheeks =)

Vertailkaa yhtiöitä niin, että kaikki vakuutuksenne olisi samassa yhtiössä. Kyllä kai teillä on muitakin vakuutuksia.
bowdown.gif

Lähivakuutus minulla ja ylivoimaisesti paras hinta ja palvelu.
033102bebe_1_prv.gif

Mulla oli Turvassa muistaakseni ~~1500€/vuosi sitten vaihdettiin Pohjolaan ja on ~~500€/vuosi. Mutta tuo Turvan vakuutus taisi olla ilman seisontaa. Kannattaa muuten keskittää kaikki vakuutukset samaan yhtiöön.

Mulla oli Turvassa muistaakseni ~~1500€/vuosi sitten vaihdettiin Pohjolaan ja on ~~500€/vuosi. Mutta tuo Turvan vakuutus taisi olla ilman seisontaa. Kannattaa muuten keskittää kaikki vakuutukset samaan yhtiöön.
Ei välttämättä kannata, itsellä mopovakuutus turvassa ja kaikki muut pohjolassa. Ei vaan kannata keskittää kumpaankaan
biggrin.gif

Vaihdoin Pohjolasta IF.iin nyt keväällä,
pyöränä Kawasaki vn1500 vm.1999
ja bonareita 45/70, asuinpaikka Espoo,
30v mies.

Pohjolassa liikenne 358 ja täyskasko 189
IF.issä liikenne 217 ja täyskasko 134
Molemmat sisältävät rahoitusturvan.

Aikaisemmin Pohjola oli ehdottomasti halvin kohdallani
mutta näköjään IF laskenut reippaasti hintojaan.

Tapiolaa halvempaa en ole vielä löytänyt, vaikka kovasti olen hakenut.

Ehdotuksia otetaan vastaan.
thumbs-up.gif

Pistetääs nyt tänne vähän infoa...

Eli mulla vakuutukset Nordeassa jossa myöskin tuo ratavakuutus (4x omavastuu mikäli ei kouluttajaa paikalla) tähän mennessä olen ollut kyseisen puljun toimintaan ja hintoihin tyytyväinen. Antoivat selkeästi paremman tarjouksen kuin Turvassa jossa vanhat vakuutukset olivat.

Niin ja sen verran vielä että kun kotivakuutuksetkin on Nordeassa, menee ajovarusteiden korvaus samoilla omavastuilla kuin pärränkin.  
thumbs-up.gif

Soittivat eilen ifistä kertoivat heillä olevan hyviä tarjouksia moottoripyöräilijöille ja halusivat tehdä laskelman. Mahtava tarjous tulikin, ainoastaan 1690e kasko+liikenne.
eek.gif
Nykyisin turvassa n.700e...

Eli mulla vakuutukset Nordeassa jossa myöskin tuo ratavakuutus (4x omavastuu mikäli ei kouluttajaa paikalla) tähän mennessä olen ollut kyseisen puljun toimintaan ja hintoihin tyytyväinen. Antoivat selkeästi paremman tarjouksen kuin Turvassa jossa vanhat vakuutukset olivat.
Vaihdoin Nordeaan 1.3.09. Viime viikolla, kun vihdoin saivat vakuutuskirjat postitettua, mukana tuli laskelma uuden vakuutuskauden (1.6. alkaen) maksuista. Liikenne ja kasko oli nousseet mp-vakuutuksissa vaatimattomat 13% molemmissa. No Turvasta sain ok diilin...

Soittivat eilen ifistä kertoivat heillä olevan hyviä tarjouksia moottoripyöräilijöille ja halusivat tehdä laskelman. Mahtava tarjous tulikin, ainoastaan 1690e kasko+liikenne.
eek.gif
Nykyisin turvassa n.700e...

Onpa aika ihmeellistä että noin paljon vaihtelua on ifin hinnoissa
riippuen henkilöstä ja pyörästä, itsellä if selkeästi halvin kun pyörinä
on Honda VTR 1000 vm. 2004 ja Kawa VN 1500 classic vm. 1999

Olisi kiva tietää arpovatko ne vakuutusten hinnat jostain hatusta,
päivän 10-20 soittaja saa halvalla ja loput kallilla  
biggrin.gif

Vaihdoin Nordeaan 1.3.09. Viime viikolla, kun vihdoin saivat vakuutuskirjat postitettua, mukana tuli laskelma uuden vakuutuskauden (1.6. alkaen) maksuista. Liikenne ja kasko oli nousseet mp-vakuutuksissa vaatimattomat 13% molemmissa. No Turvasta sain ok diilin...
Joo, oon kyllä tietoinen siitä että nostivat hintoja. Silti tuli halvemmaks Nordeasta (mulla siellä tosin muitakin vakuutuksia + p*rkeleelliset määrät asuntolainaa)  
tounge.gif

Back