Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän tuon uusarvolunastuksen saa muissakin yhtiöissä. If:ssä ainakin on itselläni. Eikä se maksa paljoakaan lisää.tai sitte otanko Lähivakuutuksesta 1450e ja siihen sisältyy uusarvolunastus joka on voimassa 2 vuotta(enintään 50 000km) ja saa siis uuden pärrän mikäli vahinkojen korjaus maksais yli 30% pyörän hinnasta. Lähivakuutuksella myös rajotetummat rata-ajo-ehdot.
Sama homma kun vaihdettiin Fenniasta Ifiin. Ifissä vielä kertyy "omavastuubonusta" 30€/vahingoton vuosi ja kertyneen summan voi käyttää omavastuun pienentämiseen jos/kun sattuu vahinko.Siirsin vakuutukset tapiolasta ifiin. Säästö vuodessa vajaa 200€+s-bonukset
Ei välttämättä kannata, itsellä mopovakuutus turvassa ja kaikki muut pohjolassa. Ei vaan kannata keskittää kumpaankaanMulla oli Turvassa muistaakseni ~~1500€/vuosi sitten vaihdettiin Pohjolaan ja on ~~500€/vuosi. Mutta tuo Turvan vakuutus taisi olla ilman seisontaa. Kannattaa muuten keskittää kaikki vakuutukset samaan yhtiöön.
Vaihdoin Nordeaan 1.3.09. Viime viikolla, kun vihdoin saivat vakuutuskirjat postitettua, mukana tuli laskelma uuden vakuutuskauden (1.6. alkaen) maksuista. Liikenne ja kasko oli nousseet mp-vakuutuksissa vaatimattomat 13% molemmissa. No Turvasta sain ok diilin...Eli mulla vakuutukset Nordeassa jossa myöskin tuo ratavakuutus (4x omavastuu mikäli ei kouluttajaa paikalla) tähän mennessä olen ollut kyseisen puljun toimintaan ja hintoihin tyytyväinen. Antoivat selkeästi paremman tarjouksen kuin Turvassa jossa vanhat vakuutukset olivat.
Soittivat eilen ifistä kertoivat heillä olevan hyviä tarjouksia moottoripyöräilijöille ja halusivat tehdä laskelman. Mahtava tarjous tulikin, ainoastaan 1690e kasko+liikenne.Nykyisin turvassa n.700e...![]()
Sama homma. Iffiltä tarjosivat 250€ kalliimmalla ja tapiolakin oli omiaan. Eipä ole pohjolassa ollut moittimistaKysyin tarjouksen muutamasta vakuutusyhtiöstä mutta halvempaa kuin Pohjola en minun pyörälleni (XRV750)löytänyt. Asiaan lieneen vaikuttaa se kun olen ollut Pohjolan asiakkaana koko ikäni.
Joo, oon kyllä tietoinen siitä että nostivat hintoja. Silti tuli halvemmaks Nordeasta (mulla siellä tosin muitakin vakuutuksia + p*rkeleelliset määrät asuntolainaa)Vaihdoin Nordeaan 1.3.09. Viime viikolla, kun vihdoin saivat vakuutuskirjat postitettua, mukana tuli laskelma uuden vakuutuskauden (1.6. alkaen) maksuista. Liikenne ja kasko oli nousseet mp-vakuutuksissa vaatimattomat 13% molemmissa. No Turvasta sain ok diilin...Eli mulla vakuutukset Nordeassa jossa myöskin tuo ratavakuutus (4x omavastuu mikäli ei kouluttajaa paikalla) tähän mennessä olen ollut kyseisen puljun toimintaan ja hintoihin tyytyväinen. Antoivat selkeästi paremman tarjouksen kuin Turvassa jossa vanhat vakuutukset olivat.