Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai sitten Kawa ihan mihin 600cc luokkaan vaan. Tankkikin maalattu parhaalla mahdollisella värillä, ihan vakiona.Eli tiivistettynä: stokkia (pojat) ajamaan Yammulla, supersportia (miehet) Hontalla![]()
Niin, kai se sama missä luokassa sillä ajaa kun ei sillä kumminka pärjää. Kawassa on kyllä ihme hevosia kun niitä ei tuolla kisan tiimellyksessä huomaa, tai sitten kuskit on.... ei vaan.Tai sitten Kawa ihan mihin 600cc luokkaan vaan. Tankkikin maalattu parhaalla mahdollisella värillä, ihan vakiona.![]()
(Eikä muuten vakiona häviä tehossa tai ominaisuuksissa edes sille niin ylistetylle Yamahalle. Saa tarkemman rundikellonkin. Noh, tosin kaasuvaijeri löytyy vielä ja edestä puuttuu low speed comppi, jos niillä nyt sitten on väliä.)
Kawaan saa myös kaupan päälle keulaan tärinän ja alustan joka ei edessä toimi.Tai sitten Kawa ihan mihin 600cc luokkaan vaan. Tankkikin maalattu parhaalla mahdollisella värillä, ihan vakiona.Eli tiivistettynä: stokkia (pojat) ajamaan Yammulla, supersportia (miehet) Hontalla![]()
![]()
(Eikä muuten vakiona häviä tehossa tai ominaisuuksissa edes sille niin ylistetylle Yamahalle. Saa tarkemman rundikellonkin. Noh, tosin kaasuvaijeri löytyy vielä ja edestä puuttuu low speed comppi, jos niillä nyt sitten on väliä.)
Ny on pakko kysyä että ketä UMP Racing tiimissä ajaa Yamahalla? Jotenki veikkaisin että viittasit minuun, meni kumminki vähä väärin. Ootko muuten huomannu että mopossani lukee lisäksi yhden vihreän tiiminkin nimi kiitoksena heidän suuresta avustaan tässä harrastuksessa.Touché.
Arvelisin että osaavampi jäbä ois osannu säätää sen pois, mutta myönnettäköön, että tärinäongelmia oli. Tosin ne tuli takapäästä, eikä etupäästä, niin kuin luultiin. Se osaavampi olisi ehkä osannut etsiä ratkaisua oikeasta päästä. Etupää toimi siis oikein hyvin.
Kyselin silloin neuvoja ruotsin SM/STCC #23 Björn Saete:ltä, joka ajoi viime vuonna vakiokawalla ymmärtääkseni pari sekunttia kovempaa kuin herra SO mitalisti Partanen über yamahallaan (tosin ei luonnolisesti ollut 2006 malli). Ruotsistakaan en pahemmin apua saanut, kun ei kuulemma ollut samanlaista ongelmaa.
Itse en ole vielä pärjännyt sinulle, tai nykyään muillekkaan Yammukuskeille, edustaa ne sitten tyffiä, umppia, tai eurotelinettä. Mutta vielä on kaksi kisaa jäljellä, ja sekä kawa että sen kuljettaja pitäisi olla kunnossa räyskälään mennessä.
Viimeistään syyskuussa saan revanssini, ja ainakin yamahat yritän taakseni jättää. Saa nähdä miten onnistuu.
Miten olisi pieni vedonlyönti? Jos minä onnistun paremmin viimeisessä B600 kisassa kun TYF, niin sinä pidät julkisesti Kawasaki paitaa (peittämättä sitä) varikolla ainakin tunnin verran heti kisan jälkeen. Jos taas TYF:ille häviän, edelleen B600 luokkana, niin minä voin tehdä saman, eli pitää Yer-grammaha paitaa julkisesti. Tms.
B600 luokkana siksi, että enhän minä voi A kuljettajan kanssa kilpailla, edes stockissa.
Kuljettajien kokemuksen, harjoitusbudjetin ja tämän kauden tuloksien perusteella luulisi kertoimien olevan aika vahvasti TYF:in eduksi. (neljä B kisaa takana, TYF:4, minä:0)
Osui arkaan paikkaan näemmä.Touché.
Arvelisin että osaavampi jäbä ois osannu säätää sen pois, mutta myönnettäköön, että tärinäongelmia oli. Tosin ne tuli takapäästä, eikä etupäästä, niin kuin luultiin. Se osaavampi olisi ehkä osannut etsiä ratkaisua oikeasta päästä. Etupää toimi siis oikein hyvin.
Kyselin silloin neuvoja ruotsin SM/STCC #23 Björn Saete:ltä, joka ajoi viime vuonna vakiokawalla ymmärtääkseni pari sekunttia kovempaa kuin herra SO mitalisti Partanen über yamahallaan (tosin ei luonnolisesti ollut 2006 malli). Ruotsistakaan en pahemmin apua saanut, kun ei kuulemma ollut samanlaista ongelmaa.
Itse en ole vielä pärjännyt sinulle, tai nykyään muillekkaan Yammukuskeille, edustaa ne sitten tyffiä, umppia, tai eurotelinettä. Mutta vielä on kaksi kisaa jäljellä, ja sekä kawa että sen kuljettaja pitäisi olla kunnossa räyskälään mennessä.
Viimeistään syyskuussa saan revanssini, ja ainakin yamahat yritän taakseni jättää. Saa nähdä miten onnistuu.
Miten olisi pieni vedonlyönti? Jos minä onnistun paremmin viimeisessä B600 kisassa kun TYF, niin sinä pidät julkisesti Kawasaki paitaa (peittämättä sitä) varikolla ainakin tunnin verran heti kisan jälkeen. Jos taas TYF:ille häviän, edelleen B600 luokkana, niin minä voin tehdä saman, eli pitää Yer-grammaha paitaa julkisesti. Tms.
B600 luokkana siksi, että enhän minä voi A kuljettajan kanssa kilpailla, edes stockissa.
Kuljettajien kokemuksen, harjoitusbudjetin ja tämän kauden tuloksien perusteella luulisi kertoimien olevan aika vahvasti TYF:in eduksi. (neljä B kisaa takana, TYF:4, minä:0)
Mitäs sää sen nyt heti tolleen oot pahoinpidellyt? Eikös Yamaha ollut pakasta valmis radalleTollanen se "aihio" nyt sitten on..![]()
![]()
sanoi:Jannmann
Vieläkö nämä 05 ja 06 kawojen omistajat saavat istua vaihteisto sylissä yömyöhään teltoissa, niin kuin 03-04 mallin omistajat saivat tehdä?
Oli pakko kans laittaa kuva omasta yammusta...
- Kuitukatteet + maalattu sprayllä(kauheeta jälkeä) + plexi![]()
- Gilles Tooling jalkatappisarjat
- Nylon viritelmä koneen kyljessä![]()
- WP-Ohjausiskari(ei vielä kiinni)
Renkaatki vaihdatin eilen että ois kova himo päästä radalle ajamaan...
Laitoitko lakkaa päälle? Sekä miten kauan annoit maalin kuivua? Mulla on lakkakerros päällä sekä ideana on antaa kuivuu viikon, ku purkissa semmoista vihjaillaan...Oli pakko kans laittaa kuva omasta yammusta...
- Kuitukatteet + maalattu sprayllä(kauheeta jälkeä) + plexi![]()
- Gilles Tooling jalkatappisarjat
- Nylon viritelmä koneen kyljessä![]()
- WP-Ohjausiskari(ei vielä kiinni)
Renkaatki vaihdatin eilen että ois kova himo päästä radalle ajamaan...
Mä kävien eilen jo motoparkissa "sisään ajamassa" omaa vekotinta ja voin sanoa että tuo spray maali ei edes oikein tahdo pysyä kiinni noissa katteissa (ei tullut vissiin tarpeeksi hyvin karhennetua sitä gelcoat pintaa).
Mullakaan ei ollut kiinni ohjausiskaria, mutta oli taas ensiasennus renkaat , mutta hyvin sillä pysty tollasta sisäänajoa ajelemaan.![]()
Ajattelin noilla renkailla päästellä sen aikaa kun ne tuollaista vässykkä vauhtia radalla kestävät, jotta tulee ainakin sitten niiden takia vähän himmailtua sisäänajossa.
Mutta täytyy sanoa että on se vaikeaa tuolla radalla tuo sisäänajo, kun ei millään malttas himmailla...
Noin 300km jälkeen täytyy sanoa että on kevyt laite viedä, kyllä on mahtavat fiilikset tuon eilisen jälkeen.
Laitoitko lakkaa päälle? Sekä miten kauan annoit maalin kuivua? Mulla on lakkakerros päällä sekä ideana on antaa kuivuu viikon, ku purkissa semmoista vihjaillaan...![]()