Mun mielestä esim. 10R -08 on paljon helpompi ja neutraalimpi, mutta silti mielenkiintoisempi ajettava radalla kuin -06 Blade. Bladen heikkous oli yliohjautuvuus ja ajoasento, jossa oli polvet korvissa ja kädet sylissä (ihan extreme-kyykky). Uudessa Bladessa ei ole enää yhtä äärimmäinen ajoasento. Mut 10R:n ja Gixerin koneet vaan on loistavia omasta mielestä verrattuna Bladen tasapaksuun ja jotenkin hengettömän tuntuiseen myllyyn verrattuna. ***MIELIPIDE ja MAKUASIA***
Voisko johtua yhtään siitä että molemmissa on muutama prosentin lyhyemmät välitykset?
Gearing Commander
Mitä sanoit ajoasennosta on varmaa aika tosi, ainakin mä saan suikissa istua alhaalla ja kädet ylhäällä, selkä jää pystyy ja pää ylös ellei laskis clipareita. Kazawiasta en osaa sanoa kun on viimeksi -04:sta joskus kokeillut, mutta siinä se ol aika passeli eikä yhtä käsillä kuin edellisessä bladessa. Tää uus leidi ei ollut juuri tuon takia mun makuun ihan oli ensin kuin olis suikkaan istunut.
no joo siitäpä päästäänkin siihen et ottaa sen mikä tuntuu parhaalle ja mihin itse "uskoo" eniten, sillä sitä sitten pääseekin koviten?
/z
edit1: .. mulla on varmaan sitten vaan pitkät kädet kun yllän -06 bladella kahden sormen kaasukahvaotteella ajaan ihan perus pystystä tourinki asennosta. Suikka ja uus leidi niissä tuntuu istuvan kuin kirkossa..
-06:ssa mulla on säädettävät jalkatapitkin on ruuvattu takimpaan ja ylimpään kohtaansa et yltää polven pistään kiinni tankin loveen. Ainoo mitä kaipais olis vähän fylliä takin muotoon mihin nojata ettei valuis liian lähelle.
(siitäpä tulikin mieleeni, että jospa se onkin nyt toi mikä hidastaa mua - kahvoihin kurottelu ja tapit takana valuu tankkiin kiinni..
? )
Edit2: katoppas vaan näyttäs että rykkösissäkin on sitten jo vähän reippaammin lyhyemmät välitykset.. Ei se ole ihme että ne tuntuu potkivan ja keulivan helpommin ..
Edit3: ... jo toinen ääni multa rykköselle, kai se -09:kin menis jahka niitä saa ylivuotisina!