Itsellä vähän samat ongelmat... Eli hakusessa noin 2008 tai uudempi tonninen kyykky. Tarkoitus olisi ostaa ajamaton peli. Itse olen pähkäillyt asiaa seuraavanlaisin miettein (pyörät random järjestyksessä).
08 R1
+10tkm huoltoväli (etenkin kun olen tod. näk. huollattamassa liikkeessä), ihan hieno, hyvät jarrut ja alusta, halpa
-koneessa saisi olla parempi keskialueen teho, puhaltaa kuumaa ilman sääreen, vaihdenäyttö puuttuu.
09 R1
+äänet, ihan hieno, mittaristossa paljon infoa
-kallis, saatavuus, perä kuulemma kuumenee paljon kattien takia
08-> Blade
+kone, ajettavuus, kehuttu paljon joka puolella, joten tuskin on ihan paska, HRC ja TenKate värit
-öljyn kulutus ja muut foorumeilla esiintyneet pikkuviat
08-> Kawa 10R
+taitaa olla tehokas ja luoteikas, KIMS (vaikkei olisikaan hyötyä niin lämmittää mieltä kun sellainen on
), valkoisena hieno
-ulkonäkö joiltain osin
08 Gixeri
+halpa, moottori
-K5/K6 oli parempi, nestekytkin ja kytkin muutenkin
09 Gixeri
+vaijerikytkin, mittaristossa kaikki tarvittava, kaveri ollut todella tyytyväinen omaansa
-tuntuu jotenkin halvalta ja tylsältä, huonot värit tarjolla
2010 S1000RR
+ulkonäkö, tehot, tekniikka, laadukkaat osat
-hinta, onkohan liian ahdas ja pieni, muutenkin vielä kysymysmerkki
Kuten huomaa niin aika yksilöllisiä on ne jutut mitä pyörissä arvostaa ja jokaisessa on puolensa. Muutenkin kun ovat niin tasaisia ominaisuuksiltaan ja ajamalla mistään ei ominaisuudet lopu ja kuski rajoittaa ennemmin kuin pyörä niin veikkaan, että se missä on vähinten huonoja puolia tulee olemaan vahvoilla. Mutta vaikea on kyllä päättää. Jos raha ei ois ongelma niin varmaan ottaisin Bemarin heti abseilla, luistoestolla ja shifterillä. Köyhänä en jaksa edes miettiä 1198:a tai RSV4:sta. Pitkä talvi tulossa...