Asiaa kirjoitit pitkälti. Sen verran täytyy olla eri mieltä että ne autot joita nk. superautoiksi lasken ovat niitä joiden huiput ovat reilusti yli 300km/h niin tuskin sentään sellaista Saabia tai Volvoa löytyy joilla kyseiseen vauhtiin tehot motareilla riittää eteenkin kun ajattelee Saabien ja Volvojen aerodynamiikkaa niin epäilen vahvasti ettei niiden moottoreista löydy niin paljoa tehoa että vaikka 320km/h ylittyisi.

Riittävällä teholla saadaan tietysti vaikka kivitalo kulkemaan kolmeasataa mutta tuskin Saabin tai Volvon ressursseissa on sitä vertaa löysää. Tai ainakin peräti harvassa ovat.
Pikkasen eri mieltä olen myös Lambojen ja Ferrareiden varttimailiajoista. Minun mielestäni ne aiheuttavat pettymyksen minulle juuri siitä syystä että mitä nyt Alastarolla olen pari kyseistä merkkiä stripillä nähnyt niin jotain 12-13sek. aikoja ovat ajaneet. Mutta eri lehdistä ja netistä luettujen testien huippunopeudet sen sijaan ovat olleet mukavia eli reilusti yli kolmeasataa ovat kulkeneet. Ei taida edes uusi iso-Zetori kulkea rajoittamattomana 320-330km/h,Busasta ja vaikka 12R:stä puhumattakaan.

No joku uber-superauto Bugatti Veyron nyt taitaa ajaa stripillä matalia kymppejä ja motarilla sen ylivoimaa ei mikään pysty voittamaan. No törmääminen Bugattiin Suomen motareilla on kyllä niin epätodennäköistä että ennemmin voittaa täysosuman Lotossa. Hehe.
Jos ihmisten kiinnostus lasketaan myös fun factoriksi niin sen verran narsistinen olen että enemmän kyseistä fun factoria saisin JOS olisi mahdollista vaikka jollain Ferrarilla pyöriä liikenteessä sillä vaikka moni tulee usein ihmettelemään turbo-fighteriani (vaikkei se mikään kummoinen olekaan) niin varmasti enemmän porukkaa tulisi ihmettelemään sitä Ferraria kun sillä vaikka huoltikselle parkkeeraa. JOPA naiset tunnistavat Lambot ja Ferrarit ja saattaisivat tulla sitä ihmettelemään ennemmin kuin jotain heidän mielestään tylsää pyörää joita päivittäin liikenteessä näkevät.
No anyway tää on tätä asioiden ja mielipiteiden pyörittelyä ja tuskin makuasioihin voi olla yhtä ja oikeaa mielipidettä.