1.et ole löytänyt itsellesi sopivaa pyörää.
-eihän sitä kukaan voi löytää ihan ekalla kertaa- tai voi...mutta mutta, omasta kokemuksesta...nälkä kasvaa syödessä...Ei 500 erkki voi antaa kenellekkään pidemmän päälle mitään...
2.et tunne pyörää omaksi ilman pientä pyörän rakentelua.
- on ajajia ja rakentelijoita..ne jotka haluavat rakentaa "oman näköisen pyörän"- nostan hattua. Tänä päivänä harvinaista..ei ole monellakaan tallia/taitoa tehdä mitään.. ja mitäs esim. näille uusille mopoille teet--?? Vaihdat putket..kai se siinä on..
3.kuulut ryhmään jolla nälkä kasvaa syödessä, eikä koskaan hellitä.
-Se vaan nyt on niin... 4 vkoa ajoin 550 Zepellä ja totesin, "ei jumakauta, mä kualen tällä, jossen muuton, ni v-tukseen.." lähinnä ohitustilanteisiin ym. ajo-ominaisuuksiin..! Karmee kikotin...Ja isompaa tilalle..
Ja uskokaa, mitä isompi, sen vakaampi ja varmempi..!! Puhun kokemuksesta!!!
4.olet välillä päässyt testaamaan jonkun tutun pyörää jolloin omasi tuntuu mopolta tai huonolta rimpulalta.
- Sitä ei kannata tehä...tai kannattaa..ompahan mihin verrata.. Omakin mopo kannattaa antaa jollekkin toiselle. Se toinen voipi kummasti huomata "vikoja", joille olet jo immuuni... Ja en nyt tarkota mitään sellasta kamua, joka ei ole ikinä ajanu... Vaan kokeneelle mopoilijalle!
5.haluat aina ajaa mahdollisimman uutta pyörää.
- No sehän sopii niille, joilla on varaa maksaa takuuhuollot ym ym..Tuttua turvallista..juuuuh..
6.haluat elvistellä muille että sinulla ei rahat lopu.
--Ne loppuu itse kultakii, joskus..Koska kukaan REAL motoristi kattoo ELVIKSIÄ...en minä ainakaa....
7.seuraat muotia.
--Moottoripyöräily MUOTIA... Ainiin, sori mä ihan unohdin nää "wannabeet", jotka hakee ihkauuden mopon, 3 tonnin kamat ja seisoo jossain parkissa esittelemäs "kamojaan"!
Ihan niinku laskettelu -80 lopus
90 luvun alus... Piti laittaa se "ruumisarkku" auton katolle, ostaa Filaa ja uudet hienot skimbat ja mennä mäkeen patsastelee ne kamat pääl..
Jep jep..Muotia ja välineurheilua oli sekin.. On kait vieläkin!
Mihin muuten se venebuumi hävis?? Jokaisen oli saatava se Mercruiseri rantaan-hinnalla millä hyvänsä- jokos ne on hukkunu
Ja tämä viesti ei ollu v-tuilua tälle vastaajalle, vaan lisäystä...
HIENO veto, tos oli minun mielest kaik yhes KOOS
Ja tolle alottajalle...hmmmm..vähän lisävastauksia
Ja juuh..monesko pyörä menos (viestin alottajalle)