Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eipäs näkynyt, mutta puuttuu sieltä kuvista näköjään paljon muutakin tavaraa heidän valikoimistaan.Minkähänlaisia karttataskuja löytyisi?
En löytänyt Chicanen sivuilta karttataskua?
Ei tuo tankkilaukku, niin välttämätön ole.
Tuo on ihan totta. Itse kyhäsin tuon RKA ´n karttataskun mallin mukaan isomman taskun (motoristin kartaston kokoisen) vanhasta kassista, kirkkaasta muovista ja tarranauhasta (on irroitettava tasku). Hintaa tuli kyhäelmälle n. 5 € . Juuri ja juuri sopi kokonsa puolesta LT´n mittoihin (uskokaa vaan, LT on liian pieni). Vielä kun olisi ollut osaava ompelija, niin ei olisi tarvinnut ulkonäköä hävetä. Toimi kuitenkin ihan hyvin.- semminkin kun LT:n "tankin" päälle ei mitään hehtaarikassia oikein siististi saa asettumaan ilman, että hanskalokeroon pääsy estyy tai mittaristonäkymät häviää.
On se Chicanen LT-kassi, joo.Onko allaolevassa linkissä se Chicanen tankkilaukku K1200LT pyörään??
http://www.bmwlt.com/forums....ounting
Ainakin yht'äkkiä tuo RKA:n 8,5 tai 11 litrainen näyttäis houkuttelevammalta mun käyttöön (karttalaukku)
Minulla on RKA sekä BMWn oma.Itse kyhäsin tuon RKA ´n karttataskun mallin mukaan isomman taskun (motoristin kartaston kokoisen) vanhasta kassista, kirkkaasta muovista ja tarranauhasta (on irroitettava tasku). Hintaa tuli kyhäelmälle n. 5 € . Juuri ja juuri sopi kokonsa puolesta LT´n mittoihin (uskokaa vaan, LT on liian pieni). Vielä kun olisi ollut osaava ompelija, niin ei olisi tarvinnut ulkonäköä hävetä. Toimi kuitenkin ihan hyvin.
Taitaa muuten r12gs vanha laukku löytyä minulta ja mitä karttataskuun tulee niin se on kaikkea muuta kuin kyhäelmä.
Varsin toimiva paketti!![]()
![]()