Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varsinkin silloin jos mielipiteen esittäjä itse tekee päivastoin kuin mitä kirjoittaaNe koirat älähtävät joihin kalikat kalahtavat..
Yhden kerran olen itse pyörän myynyt ja vaihtanut. Yhden kerran pyörän on avovaimo rutannut ja yhden kerran Italialainen kotilokuski. Valitettavasti pyörän joutuu vaihtamaan, jos sen joku jollakin konstilla lunastukseen ajaa.Varsinkin silloin jos mielipiteen esittäjä itse tekee päivastoin kuin mitä kirjoittaa![]()
Vai eikö sinullakin ole nyt neljäs(?) pärrä muutaman vuoden sisään menossa?
Eiköhän jokainen meistä osta moottoripyöränsä omia ajoja varten ja omien mieltymysten takia.Tollaset lausahdukset oikeasti kuuluvat henkisesti rajoittuneiden ja kateellisten juttuihin eikä todellakaan mp-harrastukseen.
Totta, mutta vanha sanontahan se on, että poikien ja isien leluissa ei ole muuta eroa kuin hinta. Muutenkin tämä harrastus on jatkuvaa valehtelemista. Itselleen täytyy keksiä "perusteita" miksi olisi aihetta vaihtaa isompaan, vaikka ei osaa edes nykyisestä ottaa irti kaikkia hevosvoimiaEiköhän jokainen meistä osta moottoripyöränsä omia ajoja varten ja omien mieltymysten takia.Tollaset lausahdukset oikeasti kuuluvat henkisesti rajoittuneiden ja kateellisten juttuihin eikä todellakaan mp-harrastukseen.
Itse en laske itseäni henkisesti rajoittuneeksi enkä voi mitenkään olla kateellinen toisen moottoripyörästä enkä oikeastaan mistään muustakaan.
Onhan toki meitä harrastajia moneen lähtöön ja suon kaikille omanlaisensa harrastamisen ilon.
Hyvää Joulun jatkoa vaan kaikille.
-Sergei-
Tarkoitus oli vain kritisoida tätä ostamiskeskeistä ajattelu tapaa. Toisaalta myös saada jotkut ihmiset edes hetkeksi miettimään miksi he ostavat uutta autoa, pyörää huonekaluja, kodinelektroniikkaa jne jatkuvasti, vaikka eivät niitä tarvitsisi. Varmasti osa näistä ostajista yrittää ostaa sisältöä elämäänsä.
Tota... itsehän totesit ensinmäisessä lausessa kuinka pyörää usein vaihtavilla ei ole elämässä sisältöä (miten ihmeessä sä senkin syy-yhteyden keksit???) se ei valitettavasti Harri ole enempää kuin huono trolli johon laitoin oman mielipiteen.Mitäänhän ei ole pakko perustella järjellä, aina ei edes kannata yrittää.
Myös pyörää saa halutessaan vaihtaa.
Tarkoitus oli vain kritisoida tätä ostamiskeskeistä ajattelu tapaa. Toisaalta myös saada jotkut ihmiset edes hetkeksi miettimään miksi he ostavat uutta autoa, pyörää huonekaluja, kodinelektroniikkaa jne jatkuvasti, vaikka eivät niitä tarvitsisi. Varmasti osa näistä ostajista yrittää ostaa sisältöä elämäänsä.
On erittäin ahdasmielistä arvostella toisenlaisia ajatuksia ahdasmielisten lausahduksiksi. Tällöinhän ahdasmielinen on juuri arvostelija, jonka ajatusmaailmaan ei mahdu vaihtoehtoisia ajatusmalleja.
Mp-harrastus ei myöskään eroa mistään asiasta tai harrastuksesta ja myös sen perinteisiä hokemia on hyvä kyseenalaistaa välillä.
Kannattaa lukea tuo lause ajatuksen kanssa. Siinähän ei lue, että ihmisellä, joka vaihtaa pyörää tietyin aikavälein ei ole sisältöä elämässä. Vai onko jotakin ongelmia luetun ymmärtämisessä?Jos ei ole muuta todellista sisältöä elämässä, niin voihan sitä vaikka pyörää vaihtaa jaktuvasti..
Mitäs vikaa ostamisessa on? Mun mielestä on hyvä, että ihmiset ostaa paljon. Pysyy kansantalouskin kunnossa. Tuskin nämä ostelijat ovat yhtään sen huonompia ihmisiä, ja tuskin heidän elämänsä on yhtään sen "tyhjempi" kuin muiden keskimäärin.Kannattaa lukea tuo lause ajatuksen kanssa. Siinähän ei lue, että ihmisellä, joka vaihtaa pyörää tietyin aikavälein ei ole sisältöä elämässä. Vai onko jotakin ongelmia luetun ymmärtämisessä?Jos ei ole muuta todellista sisältöä elämässä, niin voihan sitä vaikka pyörää vaihtaa jaktuvasti..
Osa ihmisistä on tuon lauseen ihan oikein ymmärtänyt, mutta kaikilta ei sitä voi tietenkään edellyttää. Lisäksi ihmiset ymmärtävät asioita eri tavalla.
Toistan vielä kerran, että tarkoitus on kritisoida elämäntapaa, jossa ostetaan ja ostetaan, kun elämä saattaa (huom saattaa) muuten tuntua tyhjältä. Jokainen kyllä itse tietää kuuluuko tähän ryhmään. Tai pikemminkin tietää, jos ei kuulu, koska ne jotka kuuluvat eivät sitä voi tietenkään myöntää.
I agree with Tylyttäjä.Kiteytän tässä vielä: mun mielestä ostamisella ja elämän tuntumiselta tyhjältä ei ole mitään tekemistä keskenään.
Olet tässä väärässä. Tiedän ihmisiä joilla on niin s##tanan kiire koko ajan (=elämä on kaukana tyhjästä) ettei ole aikaa ostella mitään. Onneksi en kuulu moiseen joukkoon.Kiteytän tässä vielä: mun mielestä ostamisella ja elämän tuntumiselta tyhjältä ei ole mitään tekemistä keskenään.
Mutta niillä voi olla. Täysin kiinni tapauksesta.Kiteytän tässä vielä: mun mielestä ostamisella ja elämän tuntumiselta tyhjältä ei ole mitään tekemistä keskenään.
Näin on, mutta eipä siinä kai tuosta voida vetää mitään syy-seuraus -suhdetta tai muita johtopäätöksiä. Sitä koitin sanoa.Mutta niillä voi olla. Täysin kiinni tapauksesta.Kiteytän tässä vielä: mun mielestä ostamisella ja elämän tuntumiselta tyhjältä ei ole mitään tekemistä keskenään.