• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä säväytti messuilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapjar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
valitettavasti tällä kertaa täytyy todeta, että mitään ylitsevuotavia ahaa-elämyksiä ei messuilta saanut. Oikeastaan ainoat oikeasti mielenkiintoiset kohteet olivat kaikki japsikilokyykyt. Muut pyörät ei pahemmin innostaneet. No, tietty uusi 600RR Honda oli kyllä aika nami
smile_org.gif
! Eli jos pitää jokin mainita, niin se sitten.

Perseitten paljous...........
wink.gif

Tilaa tulis enemmän jos teinijuoman tarjoilu olis vaikka .....vaikka
"Jalliksen" HALLISSA.............

NO oikeesti pos. asia oli kyllä BMW F800ST...........
tounge.gif

PS. Jos jostain t..s tuntuu siltä, ettei tää ole julkaisukelpoista
Voi poistaa.........
sad_orig.gif

Joko boxeri teki kaupat?

Oliko siellä lisä härpäkkeitä kyseiseen malliin.

Itellä tarkoitus laittaa lämpöliivit x2,mietityttää vain toi virran otto,että riittääkö vakiorasiassa kapasiteetti,niitä kun on vain yksi.

Liivien virrankulutuksesta minulla ei ole hajuakaan.

Joko boxeri teki kaupat?

Oliko siellä lisä härpäkkeitä kyseiseen malliin.

Itellä tarkoitus laittaa lämpöliivit x2,mietityttää vain toi virran otto,että riittääkö vakiorasiassa kapasiteetti,niitä kun on vain yksi.

No, eipä vielä pantu nimiä paperiin...............
wink.gif

Niistä härpäkkeistä en osaa sanoa muuta kun, että esittelyvehkeessä oli sivarit+takaboxi.

Itselleni henk.koht. riittäisi peruspyörä terästettynä keskiseisontatuella.
Mittarivarustus ns. perusversiona riittää............
062802moto_prv.gif

PS. Ja väri oli(si) met.harmaa YES...................
buttrock.gif

Eipä juurikaan mitään radikaalia..Japsikilokyykyt näyttävät melko samoilta kun vuosi sitten..Jos nyt jotain valitaan ni vedetään kotiinpäin eli Hypermotard ja kymppiysikasi..Jumaliste niitä hypermotardin etubremboja, luulis stoppaavan!

melkoista huttua oli koko messut.
1098 jäi mieleen,näytti livenä paremmalta kuin kuvissa.
R1 oli iso pettymys

Se lämpöliivi ei kyllä käsitykseni mukaan pistä sitä virranulosottoa polvilleen. Gerbingin lämpöliivin teho on 54W (4,5 A) ja hihoilla varustetun lämmitettävän takin teho 77W (6,4 A).

Widderin vastaavista en saanut selvää, kun heidän sivuilleen ei päässyt.

Vinkkinä vielä, että jollei sulla jo ole sitä lämpöliiviä, niin osta samantien hihallinen versio. Se toimii kuten pitääkin (eli ei palele käsivarret) ja joskus jos vanhemmiten rupeaa sormetkin palelemaan (lämpökahvoista huolimatta) niin hihojen virranulosottoon on mukava kytkeä vielä lämmitettävät hanskatkin.

Jos sitten vielä oikein innostut hyökkäämään kylmää vastaan, niin hommaat lämpöhousut ja -sukatkin, mutta siinä vaiheessa saattaa se virran ulosotto olla jo piukalla.

Sitten on myös niin, omien havaintojeni mukaan kunnollinen säädin pitää lämpöasussa olla. Pelkkä on-off kytkin on hankala, koska sitä pitää olla koko ajan räpläämässä, ellei halua grillipossutunnelmaa. Heat-Trollerin säädin (tai vastaava Stormilta) on ainakin hyvä ja toimiva. Sillä voi portaattomasti säätää pukuun sopivan lämpötilan ja arvelen sen myös helpottavan virranulosoton kuormaa, koska säädin pätkii pukuun syötettävää virtaa. Se ei siis ole mikään varsinainen termostaatti. (Sähkömiehet tietää oikean termin tällaiselle "virranpätkijälle").

Hohhoijaa, taas meni luennon puolelle, mutta kun itse on kokeillut niin on jotain oppinut...

t. pozo

062802moto_prv.gif

Duccen 1098 todella oli kaunis, samoin nuo aiemmin mainittu Benellin "perspotkurit" oli hauskat...

Mutta mutta, anteeksi nyt BMW Talk, mutta mä sain KARMEEN kuumeen ostaa Kawan ZZR 1400... Olen ihaillut sitä useasti jonkun muun ohjastamana ja kuvista, mutta nyt pääsin ekaa kertaa päälle istumaan... PUUUUUUUUUUUUUUUUH

inlove.gif

Oli kurja tulla kotiin, nyt tarvii miettiä miten sais paremmalle puoliskolle perusteltua, että ZZR 600 ei muka riittäs enää
biggrin.gif

nixweiss.gif

[quote=").

Hohhoijaa, taas meni luennon puolelle, mutta kun itse on kokeillut niin on jotain oppinut...
:
Kiitosta vaan!

Takapenkkiläiselle ainakin hankin niitä sähköasuja
(eipähän tarvi jatkuvasti kuulla,että kylmempi kuin entinen pyörä)

Tosiaakin niissä ei taida kaikissa ollakkaan niitä säätimiä mukana.Mutta varmasti tarpeelliset ne on.

Jos virta riittää koko pukuun niin kyllä se riittää varmaan kahteen takkiin,täytyy rakentaa jonkinlainen haaroitus rasia.

Niipä niin... Ostaaki sitä vajavaisen niin rakenteluksi menee
biggrin.gif

Mikä painaa rt1200st suosiota? Monet kehuu ,että paras bemu ajoltaan ja näöltään ..... itse laitoin f800st:n Mutta r1200st kyllä kiinnosti kovasti.  T jappi
Hinta.
Niin, olisko hinta vai mikä? Tai sitten se akvaariolamppu. Onhan se vähän kalliimpi kuin naku-Ärrä mutta toisaalta on siinä aika suojaavat katteetkin. Kun seuraava vahtoehto on RT, joka on sitten jo ihan muuta eli ISO matkapyörä niin ST on kyllä hyvä välimuoto pienemmillä katteilla ja ulkomitoilla.

Eräskin espoolainen kauppias vaan valitti ettei uskalla laittaa myymätöntä ylivuotista kilpiin koska se jää käsiin ja hinta tippuu kun sillä ajetaan koeajoja. Gessu taas myy kuin kolapullo.

Miten on C-A-D, pääseekö keväällä koeajolle jos (ja kun) iskee vaihtokuume? Liikkeistä ei täältä taida koejo-ST:tä löytyä...

MuTua: R1200 ST on jopa Bemaristien mielestä "oudon näköinen", eikä oikein ole koskaan pystynyt vastaamaan kilpailijoiden haasteeseen, turpiin tulee niin Hondan VFR:ältä, Trumpan Sprintiltä jne.

Nyt vielä perheen sisältä löytyy pikkuveli, joka syö suosiota entuudestaan. Uusimmassa britti Bike'ssa tämä pikkuveli F800ST lyö parivertailussa itsensä VFR:n...

Enhän mä oikeasti mitään tajua noista Bemuista, joten olihan vain oma spekulaationi.

Rasilainen metallinpunaisen Busan päällä.
inlove.gif

Öö eipä mitään ihmeellisiä, kuitenkin mun mielestä ihan kohtuulliset messut tällä kertaa vaikka jotkut ovatkin hieman kritisoineet, monta uutta mallia esillä.
- BMW 800 tuntui ihan mukavalta peliltä..Bemariksi.
tounge.gif

- Sitten huomasin että GSX 1400 istuu läskiperseelleni vallan mainiosti, tässäkö syy miksi malli on suosittu hieman vanhempien miehienkin keskuudessa?
biggrin.gif

- Uudet Zetat oli hienon näköisiä, vaan onko niistä mihinkään, se selviää vasta ajamalla.

Vähän petyin, kun ei ollut HP2 Megamotoa esillä. Ducatin Hypermotoa teki aikaisemmin mieli, mutta livenä se olikin jotenkin pliisumpi ja Hype lähti. Mitähän tuo Ducatin rmoto tulee maksamaan. 1098 oli ihan siisti, mutta ei herättänyt pakkosaadafiiliksiä. Miguh ja Tony Raita pommikoneet olivat hyvä veto bemarilta.

HD:n se proto 1200xr oli hieno. Sellainen kelpaisi.

Sit itseeni iski kovasti nuo ducatin ja triumphin klassikko mallit ja haaveilin jo jostakin Triumphista...ei tana..taidan olla tulossa vanhaksi.

MuTua: R1200 ST on jopa Bemaristien mielestä "oudon näköinen", eikä oikein ole koskaan pystynyt vastaamaan kilpailijoiden haasteeseen, turpiin tulee niin Hondan VFR:ältä, Trumpan Sprintiltä jne.

Nyt vielä perheen sisältä löytyy pikkuveli, joka syö suosiota entuudestaan. Uusimmassa britti Bike'ssa tämä pikkuveli F800ST lyö parivertailussa itsensä VFR:n...

Enhän mä oikeasti mitään tajua noista Bemuista, joten olihan vain oma spekulaationi.
Oikeassa olet mutusi kanssa. ST on oudon näköinen, sivulinja on liian aaltoileva ja edestä lamppu on mitä on. Nämä ovat minusta korotuneet varsinkin kaksivärisissä pyörissä. Jos ulkonäkö ei haittaa niin se on varmaan mitä mainioin matka/yleispyörä. Edellämainitut ulkonäköseikat vaan jotenkin eivät erottuneet juuri siinä mustassa värissä jonka puutetta olen ehtinyt ihmetellä. Nyt näyttää musta olevan tehtaankin vaihtoehto.

Back