• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä sadeasu myös pitää kuivana?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja webbert
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nostellaas tätä eli mikä sadeasu olis tänä päivänä hyvä? Tulisi nahkakamppeiden päälle ja tarkoituksena on, että jos sataa ja on pakko ajaa, niin ei kastuis. Mätänetin valikoiman kävin jo hypistelemässä ja tuo Yokon Vadu sadehaalari vaikuttais ihan asialliselta ja ainakin vaikutti paremmalta kun Alpinestarsin Hurricane, jonka pinta oli selkeesti ohkasempi. Kysymys onkin, että onko toi Yokon haalari oikeasti mistään kotoisin tai saako suunnilleen samaan rahaan jostain muualta paremmat kamppeet?

Z50 sanoi:
Kysymys onkin, että onko toi Yokon haalari oikeasti mistään kotoisin tai saako suunnilleen samaan rahaan jostain muualta paremmat kamppeet?

Vaikea sanoa, mutta minulla ei ole luottamus Yokoon kovin korkealla. Vedenpitävä ajopuku vuoti vetoketjuista kuin seula. Sain onneksi palautettua ja rahat pois.

Itse olen ollut tyytyväinen Hanxin tuotteisiin. Ainakin nämä vielä tehty Suomessa. Irtohousut ja irtotakki. Helppo pukea housut kun on sivussa vetskarit joiden takan lisää umpinaista kangasta.

Hanx Rain Activo takki ja housut on ollut nahkapuvun kanssa sadeasuna n.5v. Kevyt, hengittävä, pysyy kuivana ja menee pieneen tilaan pakattuna. Hinnat näyttää tällä hetkellä olevan, takki 109,00 ja housut 89,00, aika harvoin olen housuja pukenut, mutta jos tiedossa on koko päivän sade niin sitten kyllä.

Noi hanxin housut mullakin ollu käytös jonku aikaa jo viime vuonna. Ihan hirveetä vesitestiä en joutunu tekeen, mut myönteiset vaikutelmat jäi.

Back