Onko kokemusta niin että PilotRoad2 takana ja PilotSport edessä?
Paljonkos TeroXX on jo ajanut ja mikä tilanne?
Paljonkos TeroXX on jo ajanut ja mikä tilanne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tasapainotettiinkos rengasta? Joidenkin mielestä se on tarpeen, joidenkin mielestä ei.Mites ukoilla, onko kokemusta Dunlop SPmax 120/70ZR17 (58w) TL d220 ST A F kumista. Mulle paiskattiin sellainen tuohon mopoon (XX) eteen, ja siitä alkoi mukava voblaus 80-60 vauhdissa kun irroittaa kädet sarvista. Voiko olla niin ettei tuo saa****n rinkula sovi tuohon pyörään, on meinaan jo toinen menossa, 300 km ajettu yhteensä. Pyörässä ei ollut mitään oireita ennen renkaan vaihtoa, mutta nyt on...![]()
Kyllähän toki tasapainotettu on, eka rengas oli ihan mahdoton, ja tämä toinen oli aluksi melko oireeton, mutta tänään alkoi esiintymään myös aika rajusti.Tasapainotettiinkos rengasta? Joidenkin mielestä se on tarpeen, joidenkin mielestä ei.
Fiksummat .Orgilaiset toki voi kertoa, onko tämä mahdollinen syy woblaukseesi.
sanoi:siitä alkoi mukava voblaus 80-60 vauhdissa kun irroittaa kädet sarvista
En ainakaan käsituntumalla löydä moposta "väljää", eikä myöskään renkaan myynyt kauppias löytänyt pyörästä klappia. Nyt alkaakin tulemaan sitten kyseeseen merkin (renkaan) vaihto, mutta jos sitten vieläkin woblaa niin sitten mulla taitaa olla 2 kpl 200 km ajettuja Dunlopeja tallissa ja sitten yks muun merkkinen rengas alla...Saattaapi olla myös niin että ohjauslaakeri on löysällä/vaihtokunnossa ja ilmenee vain nyt tällä renkaalla (ei ehkä kaikkein jäykkärunkoisin) selvemmin?
Samat huomiot ja kummeksunnat!!!Minulla on nyt XX:ssä alla jo toinen setti BT021:stä, enkä edes kuvittele vaihtavani muuhun ihan helposti. On mm. sateella paljon parempi kun edeltäjä BT020, ja pitoa on sen verran että näilläkin touringrenkailla kanttaan renkaan reunoille asti myös maantieajossa. Edellinen 021-taka kesti noin 14tkm sekalaista ajoa, ja hieman yllättäen saman sarjan eturengas oli kulunut melkein samaan tahtiin, joka taas ei ole minun ajotavallani ihan normaalia
/MarcusB
Ihan perusrunko renkaassa, toimii hyvin. Ei se XX nyt *niin* raskas matkasohva ole noihin oikeasti isoihin pyöriin verrattuna (esim. PanEuro, LT-Bemu yms).Olikos sulla se jäykempirunkoinen etunakki vaiko eikö?
Ok, ei xx, mutta x-11, ostettaessa edessä oli jokin Maxxis, pintaa reilusti, kulutuspinta hampaalla jo. +100km/h alkoi täristämään, ja myös voblaamaan jos hölläsi otetta.Kertokaa nyt toki onko woblaus lakannut kun on rekaat vaihtunut.