• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä pyörä uusista kannattaa ostaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja speedy15
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tää on tosi hyvä palsta!

Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä. Olin itse asiassa jo päättänyt ostaa uuden Z 750 S:n, mutta sitten kuulin sattumalta, että setäni haluaa välttämättä eroon vanhasta SR 500 yammusta.

Kävin katsomassa sitä ja se näytti aika hauskalta ja hintakin oli hyvin kohtuullinen. Se ei ollut sitä mistä olin nähnyt päiväunia...., mutta toisaalta sillä pysyy ehkä paremmin hengissä, eikä varmasti saa mitään mega-sakkoja
idea3.gif

No pääse ainakin pitkästä aikaa taas baanalle
biggrin.gif

-speedy

Jos tosiaan ihan budjettiluokassa mennään, niin kannattaa varmaan tarkistaa toi Hyosung. Testeissä sitä ei ole mitenkään suunnattomasti morkattu, perusmopo teräsrungolla.

Tollasen uuden Hyosungin saa esim 6800 egeen rinnakkaistuojalta!! Se ei oo paljoa uudesta pyörästä. Ja kuitenkin ihan fiksun kokoisella mosalla varustettu perusmopo

Kun porukka pyytää jostain linttaan ajetuista CBR:stä ton 6800, niin mieluummin mä tollasen Hyosungin siinä vaiheessa ottasin. Liimaa vaikka Suzukin tarrat kylkeen ja väittää kavereilla että se on SV650 Limited edition..  
wink.gif
wink.gif

Edit.

Innostuin sitten vähän surffailemaan tosta pyörästä, ei toi oikeesti kuulosta kauheen hullulta paketilta:

Motopalstan koeajo
Virallisen maahantuojan sivut
Motolehti pdf-tiedosto
Mä katoin talvella pitkään comettia, mutta kun näin sen niin siihen jäi. Tuntuu et kaikki kuvat olisi foto shopattuja, ei näyttänyt luonnossa niin makeelta. Kytkin oli kumimainen ja muutenkin geometria huono. Varmasti on hintansa väärti. Tullaan varmasti kuulemaan lisää tulevana kesänä. Tekniikka pitäisi olla kunnossa.
kaboom.gif

Tää on tosi hyvä palsta!

Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä. Olin itse asiassa jo päättänyt ostaa uuden Z 750 S:n, mutta sitten kuulin sattumalta, että setäni haluaa välttämättä eroon vanhasta SR 500 yammusta.

Kävin katsomassa sitä ja se näytti aika hauskalta ja hintakin oli hyvin kohtuullinen. Se ei ollut sitä mistä olin nähnyt päiväunia...., mutta toisaalta sillä pysyy ehkä paremmin hengissä, eikä varmasti saa mitään mega-sakkoja
idea3.gif

No pääse ainakin pitkästä aikaa taas baanalle
biggrin.gif

-speedy
SR500 vois olla ideaalinen valinta tässä vaiheessa jos sellainen kerran on tyrkyllä. Sillä on edullinen totutella. Jos intoa riittää ja nälkä kasvaa syödessä niin hommaa sitten sen uudemman ja äreemmän. Jos nyt kuitenkin sitten on saatava se uudempi ja äreempi niin Z750. Niille on kysyntää jälleenmyydessäkin, jota ei välttämättä ostaessaan aina ajattele.

Oma ehdotus Z750
Ei varmaankaan hullumpi, etenkään sinä nätimpänä ja käyttökelpoisempana S-mallina (puolikate ja oikea mittaristo eikä mikään lelu)
wink.gif
Köpi puhuu asiaa. Kun katselin pyörää itselleni niin tuo Z750 tuntui muuten ihan hyvältä, mutta se mittaristo oli lähes yhtä kauhea kuin Yamahan uusissa malleissa.
crazy.gif

Saahan siihenkin erilaisia mittaristoja, mutta tuliterään pyörään ei viitsisi heti ruveta vaihtamaan uutta mittaristoa, varsinkaan kun ne eivät ole kovin halpoja.

Katteellisesta mallista taas en tykännyt sen katteen takia, joten piti sitten unohtaa Z750 vaihtoehdoista.

Lopulta valitsin sitten ER-5:n kun hinta oli enemmän kuin kohdallaan ja siinä on sentään vanha kunnon mittaristo. Saa kelvata harjoituspyöräksi kesän tai pari ja katsellaan sitten uudestaan josko Z750:n mittari olisi jo muutettu tavalliseksi.

Back