Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
motusalem sanoi:Tällä hetkellä alla Yamaha R1 (kolmas peräkkäin). Sitä ennen ollut monenlaista kyykkypyörää, pari enduroakin uran alkutaipaleella. Nyt olisin valmis siirtymään 'eläköityvien' prätkäkuskien joukkoon ja olisin vaihtamassa pyörää johonkin matkustusmukavampaan, ei hitaaseen (kolmen rykkösen jälkeen ei totu hitaaseen) pyörään. Kaikenmaailman Gold Wingit ja muut takalaukkuvehkeet näyttävät ihan kamalilta. Eli pyörän ulkonäkö on merkittävä!! Sanomattakin lienee selvää, että suurin osa pyöristäni on ollut Yamahoita, mutta merkillä ei tässä kohtaa ole väliä. Olisko ideoita?? Jonkun oma vastaava tarina olis hauska lukea
Ja tiedän vastauksen "Osta kolme pyörää", mutta tällä hetkellä aika, tila...jaa siinä ne...eivät anna myöten.
Nettimotossa olen hakenut vaikka millä hakuehdoilla ja ei vaan onnistu!

Suiza82 sanoi:Triumph Speed Triple tai Speed Triple R!! Hakkaa nuo Duket, Zetat ja Ducatit hauskuudessa ja ajo-ominaisuuksissa ihan mennen tullen
Se tulee olemaan oma eläköitymispyörä, ellei joku tee parempaa ennen sitä!
Pete2 sanoi:Minusta joko VFR1200 tai K1300S tuohon tautiin. Itse tykkään enemmän VFR1200:sta kun on nöyrempi kääntymään pienemmissä nopeuksissa.
JMH sanoi:Mul oli semmoinen kutina aloittajan viestin perusteella, että hakusessa on pyörä, jonka kuivapaino alkaa ykkösellä.
Vielä lisänä listalle aloittajalle. Hanki halvalla joku faitteroitu kyykky (tiedän, aika harva on hieno), tai jos on taitoa ja aikaa, niin värkkää itse jonkun sellaisen kuin haluaa. Ei ranteet pakota ajaessa sen jälkeen...(ennen kuin naurat, niin funtsi).
motusalem sanoi:Tällä hetkellä alla Yamaha R1 (kolmas peräkkäin). Sitä ennen ollut monenlaista kyykkypyörää, pari enduroakin uran alkutaipaleella. Nyt olisin valmis siirtymään 'eläköityvien' prätkäkuskien joukkoon ja olisin vaihtamassa pyörää johonkin matkustusmukavampaan, ei hitaaseen (kolmen rykkösen jälkeen ei totu hitaaseen) pyörään. Kaikenmaailman Gold Wingit ja muut takalaukkuvehkeet näyttävät ihan kamalilta. Eli pyörän ulkonäkö on merkittävä!! Sanomattakin lienee selvää, että suurin osa pyöristäni on ollut Yamahoita, mutta merkillä ei tässä kohtaa ole väliä. Olisko ideoita?? Jonkun oma vastaava tarina olis hauska lukea
Ja tiedän vastauksen "Osta kolme pyörää", mutta tällä hetkellä aika, tila...jaa siinä ne...eivät anna myöten.
Nettimotossa olen hakenut vaikka millä hakuehdoilla ja ei vaan onnistu!
) mutta modaisit sen mukavammaksi?Juhis sanoi:Mites ois et jatkaisit R1 linjalla () mutta modaisit sen mukavammaksi?
Esim. korkeemmat cliponit/stonga+geelipenkki ja ehkä viel säädettävät jalkatapit..??