Mä kävisin ehdottomasti koeajamassa Yamahan 600 kuutioisen uuden Diversionin.Millainen pyörä olisi hyvä 163 sentiselle normaaliraajaiselle naiselle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä kävisin ehdottomasti koeajamassa Yamahan 600 kuutioisen uuden Diversionin.Millainen pyörä olisi hyvä 163 sentiselle normaaliraajaiselle naiselle?
Tolla testillä mitään merkitystä ole. Laitoin että ehdoton edellytys on jaappanissa tehty ja silti se tarjoaa jo sijoille 5 - 9 italialasita tai sakua. No onneksi osasin itse valita itselleni sopivan pyöränLeikkimielellä tuolla voit hahmotella sopivaa pyörää. Itsellä osui aika nappiin oman pyörän / mahdollisen kiinnostuksen suhteen.![]()
No, kylla naiselle sellaisen uskaltaa antaakin, sen verran fiksumpia me olemme kuin miehet. Eihan silla tartte ajaa heti taysilla...Jep... Yli tonninen RR kehiin ekaks pyöräksi![]()
Krhm... Jo yhdeksän vuoden kokemuksella hameväestä uskaltanen väittää, että teet täysin turhaa työtä. Ala vain etsiä sitä sopivaa seepraaTuleva ajaja on itse ihastunut 600 seen cbr hondaan 90 luvun alkupuolta. Onko muita...
No OHO! Tein testin ja ykköseksi tuli juurikin omani tarkalleen ! 81,3 % Ei saakeli miten voi olla mahdollista? Juu, enkä tosiaankaan vastannut siten, että olisin ajatellut oman pyörän ominaisuuksia!Leikkimielellä tuolla voit hahmotella sopivaa pyörää. Itsellä osui aika nappiin oman pyörän / mahdollisen kiinnostuksen suhteen.![]()
Siitä voi kyllä valita hintaluokan lopuksi...Kas vaan 81% sai omakin pyöräni vaikka olikin sijalla 9. Paras valinta oli 4 %-yksikköä parempi, mutta en minä sitä kumminkaan välttämättä huolisi. Tuo vertailu ei huomioi tärkeää tekijää eli hintaluokkaa! Nuo neljä lisäpinnaa näkyy nostavan mopon hinnan 1.7 -kertaiseksi (harmaamyyjälläkin) ...
Entäs jos on menossa 100 km päähän?ps. 10 km maastossa vastaa 100 km:ä asfaltilla
Mikä järki on ajaa samalla pyörällä vuodesta toiseen?Osta pikkasen käytetty tonniluokan ohjus, "ärräpyörä" on kevyt käsitellä, tehoo on riitävästi ja ei tarvii heti vaihtaa tehokkaampaan. Siis tämä neuvo on vain asiantuntijalle.
p.s mikä järki on ostaa monta pyörää vuodessa?
Saattaa olla jopa ihanan kallista, elämä on.Mikä järki on ajaa samalla pyörällä vuodesta toiseen?Osta pikkasen käytetty tonniluokan ohjus, "ärräpyörä" on kevyt käsitellä, tehoo on riitävästi ja ei tarvii heti vaihtaa tehokkaampaan. Siis tämä neuvo on vain asiantuntijalle.
p.s mikä järki on ostaa monta pyörää vuodessa?
Vaihtamalla saa uutta ja erillaista pyörää alleen ja ajo maistuu taas paremmin uudella pyörällä. Vaihtaminen on mukavaa puuhaa.