Olen aloittanut pyöräilyn tänä keväänä 20:n vuoden tauon jälkeen.
Hankin Honda Shadow VT 600 -94 jolla kilometrejä jo takana vajaat 3000 km.
Pyörään olen ollut tyytyväinen. Kaikki on toiminut ja on ollut nautinto ajella.
Suunnitelmissa olisi tehdä vähän pidempiä lenkkejä eikä vain kruisailla tässä lähistöllä. Esim. tankin koko asettaa rajoituksia.
Näin ollen kyselen teiltä alan ammattilaisilta millainen tai mikä pyörä kannattaisi vaihtaa tilalle.
Ns custom pyörä on minulle mieleen mutta onko se järkevä valinta pitkiä matkoja ajatellen.
Kruisailla haluan edelleekin kaupunkialueella joten ymmärtääkseni kyykkypyörä ei ole tähän paras vaihtoehto.
Heittäkää minulle vaihtoehtoja. Tämä pyörämaailma on hieman muuttunut 20 vuodessa joten vaihtoehtoja on aikas paljon.
Hintahaarukka pyörälle olisi tässä vaiheessa 5000-10000
Kiitos vinkeitä jo nyt näin etukäteen.
Hankin Honda Shadow VT 600 -94 jolla kilometrejä jo takana vajaat 3000 km.
Pyörään olen ollut tyytyväinen. Kaikki on toiminut ja on ollut nautinto ajella.
Suunnitelmissa olisi tehdä vähän pidempiä lenkkejä eikä vain kruisailla tässä lähistöllä. Esim. tankin koko asettaa rajoituksia.
Näin ollen kyselen teiltä alan ammattilaisilta millainen tai mikä pyörä kannattaisi vaihtaa tilalle.
Ns custom pyörä on minulle mieleen mutta onko se järkevä valinta pitkiä matkoja ajatellen.
Kruisailla haluan edelleekin kaupunkialueella joten ymmärtääkseni kyykkypyörä ei ole tähän paras vaihtoehto.
Heittäkää minulle vaihtoehtoja. Tämä pyörämaailma on hieman muuttunut 20 vuodessa joten vaihtoehtoja on aikas paljon.
Hintahaarukka pyörälle olisi tässä vaiheessa 5000-10000
Kiitos vinkeitä jo nyt näin etukäteen.