Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ite oon 157cm....mull kawan er-6n madallettu sen verran ku pysty helposti,oisko ollu sentin verra....ostin matalamman satulan ja kengät korotettu.....jalat ei yllä kunnolla maahan...haittaa oikeestaan vaan peruutustilanteessa,varsinki jos hiekkaa asfaltin päällää.....mut pois en vaihtais...Hakusessa olisi lähinnä naku-pyörä. Custom ei innosta ja katu-pyörään ei riitä rahkeet. Tehoja saisi kumminkin olla! Kuinka paljon pyörissä on "säätö-varaa" esim.säkäkorkeuden puolesta?
Apua kaivataan...
Elli.Suottapa pelkäätte...
Minul on mittaa 155 ja pyörä painaa 340 kg![]()
![]()
Ajan kans oppii konstit pysäköimisen, liikkuttelun kans ja siinä minne sellainen pyörä kannataa ajaa...sivulta pukkaaminen kannattaa ahrjoitella...se on joskus ainoa konsti...
Pysäköiminen risteyksissä uraan, ei siihen korkeimpaan kohtaan...jne...
Mitä enemmän on aikaa laittaa opiskeluun , sitä vähemmän tulee noloja tilanteita....vaikka ainahan niitäkin tulee...pari kertaa kesäs
Vaan siinäpä ei ole mitään kamalaa...joutuu niihin miehetkin![]()
sanoi:....ostin matalamman satulan ja kengät korotettu.....
Bandit on ihan mainio ekaksi pyöräksi, jos minulta kysytään. Mulla ei ollut mitään mopo-kevaritaustaa, pyörän ostin ihan kylmiltään (ei ollu korttia edes sillon) ja kolmattaHei vaan!Liityn nyt rinkiin minäkin. Ensimmäistä pyörää olen ostamassa ja samaa pituusaihetta pyöritellyt mielessäni... Onko tytöillä kokemusta Suzukin Bandiiteista, onko korkeita?
Pikkanen rosmohan se mun kultani on ja -01 on vm. Ei siis tosiaankaan mikään uudenkarhea peli enää. Mutta pois en antais.Joo eipä oo taustaa mullakaan, joskus 15kesäsenä kerran-pari ajanu kaverin peeveetä... BanditMisu, onko sulla pikku- vai isorosmo? Mä siitä pienemmästä haaveilen. Lähinnä mua siinä pituusasiassa jänskättää liikenteessä pysähtyminen, siis liikennevalot jne, ei niinkään parkissa liikuttaminen. Oot aikalailla saman mittanen kun mä eli varmaan penkkiä mulkkaamalla sais vielä himpun madallettua jos on tarvista. Minkä ikänen sun pyörä on?
ihan tavalliset ajokengät,mp asun,porellet....ei ne mitkää kaunokaiset oo mut hyvin suojannu jalkaa..meinaa pari kertaa jääny mopon alle...eikä mitää käynny... niihin oon sit suutarilla laittanu puoltoista senttii lisää pohjaa....sanoi:....ostin matalamman satulan ja kengät korotettu.....
Millaiset kengät nää on Piipu?
Esimerkiksi FZ6:ssa ei ole koiranluita (eli takaiskarissa ei ole välityskappaleita). Tällöin (takapään) madallukseen jää kaksi vaihtoehtoa: satulan sheivaus (materiaalia pois) ja uusi takaiskari/jousi-systeemi (kallis vaihtoehto, mutta taitaa n. 2,5 tuumaa lähteä maksimissaan).frendillä taa 600 honda hornetti...ja se madaltu*helposti*enemmän....siinä mull on jalat tukevasti maassa....eli monia pyörä saa ihan helposti madalettu...siitä koiranluusta(?) jos semmonen onpi pyörässä(ei mitää hajuu onko joka pyörässä)![]()
Onko se pohja laitettu kantapäästä varpaisiin saakka "läpi kengän", vai pelkästään kantapäähän? Miten muutti kengän ulkonäköä? Miten pysyy tuntuma vaihdepolkimeen? Jotenkin tuntuu, että vaihtaminen olisi vaikeampaa, kun kengässä on pohjaa? Mitä tuunausoperaatio kustansi?ihan tavalliset ajokengät,mp asun,porellet....ei ne mitkää kaunokaiset oo mut hyvin suojannu jalkaa..meinaa pari kertaa jääny mopon alle...eikä mitää käynny... niihin oon sit suutarilla laittanu puoltoista senttii lisää pohjaa....sanoi:....ostin matalamman satulan ja kengät korotettu.....
huomaa et oot kenkä friikkiOnko se pohja laitettu kantapäästä varpaisiin saakka "läpi kengän", vai pelkästään kantapäähän? Miten muutti kengän ulkonäköä? Miten pysyy tuntuma vaihdepolkimeen? Jotenkin tuntuu, että vaihtaminen olisi vaikeampaa, kun kengässä on pohjaa? Mitä tuunausoperaatio kustansi?ihan tavalliset ajokengät,mp asun,porellet....ei ne mitkää kaunokaiset oo mut hyvin suojannu jalkaa..meinaa pari kertaa jääny mopon alle...eikä mitää käynny... niihin oon sit suutarilla laittanu puoltoista senttii lisää pohjaa....sanoi:....ostin matalamman satulan ja kengät korotettu.....
Kauhee kyselyikä...![]()