Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Olen luullut olevani jotenkin heikkokätinen kun kaasukäsi alkaa välillä pistelemään jo 30-40km jälkeen. Onneksi näyttää olevan muitakin. Joskus menee tosin 100 tai 200km ilman mitään oireita....
Lisättäköön se vielä, että kyydissä ollessa ekana sattuu polviin. Tanssijana vähän pelottaa, mutta yritän mahdollisimman paljon suoristella ja liikutella kinttuja.
Kaasukäsi. No, onhan tuo saanut siipeensä niin monta kertaa, että ei ihme jos kipeytyy. Perseen puutuminen on oma moka. Pidemmille matkoille voisi ottaa tuon Airhawkin tyynyn mukaan ja pääsisi helpommalla.
Mulla puutuu kädet! Olen vielä sen verran noviisi kuski, että jännitän ajaessa aika kovasti ja kädethän siinä touhussa sitten puutuu. Ehkä ajokokemuksen myötä tästäkin päästään eroon
Itse olen vielä ajellut sen verran lyhyitä matkoja ajellut, että persaus ei ole näillä matkoilla kerennyt puutumaan. Aikaisemmat kesät, jotka vietin siellä prätkän takaritsillä istuen on kyllä vielä tuoreessa muistissa... Silloin se persaus puutui useampaankin otteeseen
Mulla kipeytyy vasen kyynärpää jostain syystä ja melkein välittömästi?!? ei onneksi niin kovasti ettei ajamaan pystyisi...
smilieIhmettelen vaan syytä... Onkohan kenelläkään muulla vastaavia ongelmia???
Alla on zzr 1100... ???javascript:emoticon('
Eipä oikein mikään, perse ehkä hyvin pitkän ajon jälkeen, +500km, mutta silloinkin on jo ehditty tankkaamaan kerran, kaasukäsi ei väsy, ku ruuvaa kahvaa tiukemmalle jotta pitää kaasua paremmin päällä, ei tartte kuin roikottaa räpylää päällä puristamatta.