• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä puutuu/kipeytyy ajaessa ensimmäiseksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mikä puutuu/kipeytyy ajaessa ensimmäiseksi? -

• Kaasukäsi

Ääniä: 5 29,4%
  • Takapuoli

Ääniä: 5 29,4%
  • Niska

Ääniä: 1 5,9%
  • Ranteet

• Polvet

Ääniä: 2 11,8%
  • Nilkat

• Selkä

• Ei mikään!

• Ääniä yhteensä
    17
Kyllä se taitaa kuitenkin olla tuo hanskapuoli, muttei ihan äkkiä sekään.

Välillä puutuu suoraan tiehen tai aika useinkin.

Kyllä mutkabaana on parasta!

062802moto_prv.gif

Kädet puutuu ensteks ja alkaa muuten vielä varsin nopeasti. Ei meinaan paljon kehää pidemmälle tarvi ajella, niin jo saa ravistella käsiä. Liekö puristan liikaa/ tärinöitä fillarista?
Oon hommaammassa kohtapuolin uutta stongaa, et saas nähä kojaantuuko tuolla yhtään.

Customini on mukava kuin nojatuoli, paikat ei puudu.
Osansa on rentoudella: Ei pidä jännittää. Jännittämistä vähentää mm maltillinen vauhti.
Yli 1800 kilometriä vuorokaudessa menee kevyesti ilman minkaan paikan puutumista.
Olen kokeillut.

Kaasukäden sormet kyllä puutuu ensimmäisinä, mutta kun vähän aikaa pitää taukoo tai venyttelee kättä hieman niin taas voi jatkaa matkaa hyvillä mielin.
cool.gif

No takalistohan se ensimmäisenä.. sitten taitaa olla kytkinkäsi, joka tosin vaivas vaan alkukaudesta
smile_org.gif
Ja se on aika kumma että vaikka oon aika selvästikki liika pitkä mun pärrään niin tulee silti ajettua usein varpaat jalkatapeilla eli vielä tiukemmassa polvikulmassa
omg.gif
biggrin.gif

edellisellä pyörällä (vt 600C) ei puutunut mikään, yleensä takana ajava isäntä joskus sanoikin että V***ttaa katsoa kun ei akka vaihda edes käden asentoa koko päivän ajelulla
wink.gif

Uuden pyörän kohdalla en tiedä vielä mikä puutuu ekaksi, toistaiseksi takana on vain lyhyt koeajolenkki kilvettömällä mopolla...
sport05.gif

Oikea hartia+ niskaseutu kipeytyy tuolta lapaluun yläosan alta välillä ihan perkuleesti (toimistotyö saattaapi olla tosin osasyyllinen)
confused_orig.gif

Miks ihmeessä hiirikäsi ja kaasukäsi onkaan sama käsi  
nixweiss.gif

Yli 30 % valittaa että kaasukäsi puutuu ensimmäisenä. Mun logiikalla monella puutuu kaasukäsi kai sitten toisena tai kolmantena jne....sitten vielä ihmiset itkee että Throttle Rocker olis joku turhake. Tai onhan se kallis, melkein kympin.

Itselläni tuntuu kytkinkäsi olevan kipeä aina ajokauden alussa mutta kipu vähiää hiljalleen. Kaasukäsi tuntuu puutuvan läpi ajokauden, lienekkö ajelen liian tasaisella kaasulla
biggrin.gif

Silloin kun on tyttöystävä kyydissä ja kypäräpuhelimet käytössä ensimmäisenä puutuu / kipeytyy pää. Varsinkin jos toinen sattuu olemaan laulutuulella
tounge.gif

Lähinnä molempien käsien sormet ja oikean käden käsivarsi, jota vaivaa liian tietokoneen käytön aiheuttama tenniskyynärpää.

Selkä on kipeä ainoastaan, jos se on kipeytynyt aiemmin muuten (em. syystä sekin). Persaus ym. eivät ole puutuneet koskaan.

Back