• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä näistä kumeista paras äksäksään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Herra XX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Michelin pilot road II.
Toimi helvetin hyvin ainakin tonnisessa cebarissa. Pitää ja keskeltä kovempi joten kestää isoakin tietä jurrata.

Metzeler Z6, kestää isältä pojalle..
tounge.gif
No ehkei ihan, mut itellä edes ja takana Z6..Etukumilla ajettu n.7000km ja takakumilla n.4000km, eikä tunnu viel missään...
cool.gif
Oon tosin aloitteleva mopopoika, mut tuntuis pitävän ja kestävän.
sport05.gif

Sisäänajokilometrithän sulla vasta tuolla on ajettu. Diablolla olen ajanut jo 12 tkm ja nyt takanakki alkaa olla vaihtokunnossa. Edessä vielä hyvässä kunnossa. Jos Diablo kestää noin hyvin niin kuinkahan pitkään Diablo Stradalla pääsee...

Mulla on pläkkärissä Pirellin Diablot. Tykkään kovasti, pitää märällä & kylmälläkin ja on mukavat ajaa.
smile_org.gif

Ollut alla kait jo n 7tkm. Takanakki kulunut 'suoraksi', ei tosin vielä mutkissa haittaa. Voisin kuvitella, että rengas on kilsojen osalta ½ -välissä.  
wink.gif

Minulla on XX:ssä ensimmäistä kertaa alla BT021:set ja olen ollut niihin huomattavasti tyytyväisempi kun edeltäjiinsä, BT020:siin (jotka nekin olivat minulle "tarpeeksi hyvät"). Takanakki ei vielä 10tkm:n jälkeen ole täysin finaalissa, sateella ovat pitäneet ihan riittävästi ja vaikka ovatkin keski-ikäisen touring-sedän kovahkot matkakumit niin olen minä näillä saanut bläkkärin kantattua renkaan reunoille asti (jopa niin paljon että jokin osa pyörää raapi maata), joten pitoa on ainakin minulle riittänyt enemmän kun tarpeeksi (parempi pito kun 020:ssa..).

Täällä toinen arvio niistä (tosin VFR:lle jossa noin sama paino kun XX:ssä, mutta vähemmän tehoa):

http://www.vfrdiscussion.com/forum/lofiversion/index.php/t29961.html

/MarcusB

Minulla on XX:ssä ensimmäistä kertaa alla BT021:set ja olen ollut niihin huomattavasti tyytyväisempi kun edeltäjiinsä, BT020:siin (jotka nekin olivat minulle "tarpeeksi hyvät"). Takanakki ei vielä 10tkm:n jälkeen ole täysin finaalissa, sateella ovat pitäneet ihan riittävästi ja vaikka ovatkin keski-ikäisen touring-sedän kovahkot matkakumit niin olen minä näillä saanut bläkkärin kantattua renkaan reunoille asti (jopa niin paljon että jokin osa pyörää raapi maata), joten pitoa on ainakin minulle riittänyt enemmän kun tarpeeksi (parempi pito kun 020:ssa..).

Täällä toinen arvio niistä (tosin VFR:lle jossa noin sama paino kun XX:ssä, mutta vähemmän tehoa):

http://www.vfrdiscussion.com/forum/lofiversion/index.php/t29961.html

/MarcusB
Mites on, ookko päässy ottaa BT21:stä tuntumia vesikelillä alle +10 lämpötiloissa. Suomen suvessahan toi on ihan mahdollista!
biggrin.gif

Meinaan kun BT20 irtos takanakkina kyseisessä kelissä varottamatt ja silmänräpäyksessä niin onko BT21:n tuossa suhteessa parantunut?

Mites on, ookko päässy ottaa BT21:stä tuntumia vesikelillä alle +10 lämpötiloissa. Suomen suvessahan toi on ihan mahdollista!
biggrin.gif
Kyllävain mahdollista on, ja olen myös päässyt tuntumaa ottamaan... Maantiellä Ivalon ja Inarin välissä olin nyt kesäkuun lopulla, matkalla Karigasniemeen (yhtäsoittoa Porvoosta asti).

Lämpötila noin +7, tihkua/sumua ja v-mäisen kylmää, kello noin 5 aamuyöllä ja vauhtia vireystilaani, poroihin ja keliin nähden aivan liikaa. Järki minulla lipsui mutta renkaat eivät kertaakaan, vaikka välillä mentiin lujaa. Tiedän että BT020 on joillekkin ollut yllättävä ja olivat ne minullekin joskus lipsuneet mutta nämä 021:set eivät toistaiseksi vielä kertaakaan. Tiedä sitten josko vain hyvää tuuria, liian vähän yritystä vai oikeasti paljon edeltäjää parempi rengas. Joku muu voisi myös kommentoida, jos on noita samantyyppisessä pyörässä kokeillut.

Mahottoman mukavat nämä Z6:set etu ja taka. Ajoa alla noin 1200km vasta, ei ratakokemuksia...
062802moto_prv.gif

Diablot kesti takana 6000+ :I 2x radalla kävin.. (raskas kaasukäsi)

z6 ja diablo strada on kaiketi "sama" rengas vain eri kuviolla - sanoi eräs rengasliikkeen kaveri.

Back