Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No miten olis Honda NTV 650 Revere? Niitä saa alle neljän tonnin... Reverehän on Deauvillen edeltäjä, runko ja tekniikka on samat. Mä ostin Reveren ekaksi pyöräksi ja viisi kautta on nyt takana, ajettua on tullut n. 30 tkm. Itse tykkään ajella "ykkösluokassa" mut kyllähän tuohon kyytiläinenkin hyvin mahtuu ja jaksaa myös kantaa kun säätää takajousituksen jäykemmäksi.harjottelin viimekesän isäukon deuvillenkaa, en ole kokeillut sen pahemmin muita pyöriä, honda oli ajettavana kyl ihan hyvä mut melko hinnakas.
Mistä se nautinto tullee?...Tehoa?...Vääntöä?..Hyvä ajaa?..Toimii kaikki edellä mainitut myös kakspäällä +matkavermeet..?No miten olis Honda NTV 650 Revere? Niitä saa alle neljän tonnin... Reverehän on Deauvillen edeltäjä, runko ja tekniikka on samat. Mä ostin Reveren ekaksi pyöräksi ja viisi kautta on nyt takana, ajettua on tullut n. 30 tkm. Itse tykkään ajella "ykkösluokassa" mut kyllähän tuohon kyytiläinenkin hyvin mahtuu ja jaksaa myös kantaa kun säätää takajousituksen jäykemmäksi.harjottelin viimekesän isäukon deuvillenkaa, en ole kokeillut sen pahemmin muita pyöriä, honda oli ajettavana kyl ihan hyvä mut melko hinnakas.
Käy koeajolla! Pari vuotta sitten meinasin vaihtaa isompaan. Kävin koeajolla mm. GSX 750F:llä. Kyllähän se periaatteessa ripeämmin kulki, mutta... jotain puuttui; pyörä ei oikein tuntunut miltään, V2:en jytinän tilalla oli surkea ompelukoneen surina ja muutenkin koko pyörä oli jotenkin väritön ja mauton.
Mielestäni kuutioilla ja teholla ei sinänsä ole niin paljon merkitystä kuin kuvitellaan. Itse saan ajamisen nautinnon vanhan sotaratsuni fiiliksestä ja uskomattoman luotettavasti toimivasta tekniikasta.![]()