• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä mopo kahdelle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sepi666
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nii, ja joku VFR750 vois olla kans aika hyvä valinta. Kone on kuitenki ilmeisesti suht väännökäs, mikä on kyllä A ja O jos 2 päällä ajellaan. Lähinnä just tuon väännön, tai sen puutteen takia ei kusiaisilla ole mitään tekoa näissä geimeissä.
wink.gif

Ittellä itseni kanssa kova kädenvääntö et oisko FJR vai ST 1300 pan european ens kesänä alla,kun tuota pitää olla keppivetonen ...
Kovasti kyllästyny ei niinkään ketjun rasvaamiseen mut kylläki vaimokkeen rasvaseen lahkeeseen/takavanteeseen
veryangry.gif
.

Jotenka mahtaako löytyä täältä hyviä mielipide eroavaisuuksia et FJR vaiko ST
confused_orig.gif

Kun tulis ny kevät ni pääsis nuita ko.pyöriä vertailee ihan niinku tolleen reaalisesti
062802moto_prv.gif

Hinnat näyttäis pyörivän aikalailla samoissa tolleen käytetyistä ja kylläkin molemmat on aika kehuttuja mut niinku sanottu pitäis päästä päälle !!!
biggrin.gif

Kyl kannattaa ihan vakavasti miettiä jotain VFR, GSX750f, Bandittia tai jotain vastaavaa vääntävämpää pyörää. Ja mitä noihin vakuutuksiin tulee niin saattavatpa olla edullisempiakin kuin kuussatasissa. Ovathan nuo suht. tehottomia pyöriä painoonsa nähden.

harjottelin viimekesän isäukon deuvillenkaa, en ole kokeillut sen pahemmin muita pyöriä, honda oli ajettavana kyl ihan hyvä mut melko hinnakas.
No miten olis Honda NTV 650 Revere? Niitä saa alle neljän tonnin... Reverehän on Deauvillen edeltäjä, runko ja tekniikka on samat. Mä ostin Reveren ekaksi pyöräksi ja viisi kautta on nyt takana, ajettua on tullut n. 30 tkm. Itse tykkään ajella "ykkösluokassa" mut kyllähän tuohon kyytiläinenkin hyvin mahtuu ja jaksaa myös kantaa kun säätää takajousituksen jäykemmäksi.
Käy koeajolla! Pari vuotta sitten meinasin vaihtaa isompaan. Kävin koeajolla mm. GSX 750F:llä. Kyllähän se periaatteessa ripeämmin kulki, mutta... jotain puuttui; pyörä ei oikein tuntunut miltään, V2:en jytinän tilalla oli surkea ompelukoneen surina ja muutenkin koko pyörä oli jotenkin väritön ja mauton.
Mielestäni kuutioilla ja teholla ei sinänsä ole niin paljon merkitystä kuin kuvitellaan. Itse saan ajamisen nautinnon vanhan sotaratsuni fiiliksestä ja uskomattoman luotettavasti toimivasta tekniikasta.
062802moto_prv.gif

harjottelin viimekesän isäukon deuvillenkaa, en ole kokeillut sen pahemmin muita pyöriä, honda oli ajettavana kyl ihan hyvä mut melko hinnakas.
No miten olis Honda NTV 650 Revere? Niitä saa alle neljän tonnin... Reverehän on Deauvillen edeltäjä, runko ja tekniikka on samat. Mä ostin Reveren ekaksi pyöräksi ja viisi kautta on nyt takana, ajettua on tullut n. 30 tkm. Itse tykkään ajella "ykkösluokassa" mut kyllähän tuohon kyytiläinenkin hyvin mahtuu ja jaksaa myös kantaa kun säätää takajousituksen jäykemmäksi.
Käy koeajolla! Pari vuotta sitten meinasin vaihtaa isompaan. Kävin koeajolla mm. GSX 750F:llä. Kyllähän se periaatteessa ripeämmin kulki, mutta... jotain puuttui; pyörä ei oikein tuntunut miltään, V2:en jytinän tilalla oli surkea ompelukoneen surina ja muutenkin koko pyörä oli jotenkin väritön ja mauton.
Mielestäni kuutioilla ja teholla ei sinänsä ole niin paljon merkitystä kuin kuvitellaan. Itse saan ajamisen nautinnon vanhan sotaratsuni fiiliksestä ja uskomattoman luotettavasti toimivasta tekniikasta.
062802moto_prv.gif
Mistä se nautinto tullee?...Tehoa?...Vääntöä?..Hyvä ajaa?..Toimii kaikki edellä mainitut myös kakspäällä +matkavermeet..?

nuo on mulle aika tärkeitä täkyjä..toisille ehkä muut jutut
smile_org.gif

Edelleenkin HONDA CBR1000F...

ps.en muuten oo mikään vanhojen hondien kauppias
biggrin.gif

No, pointtini oli että mielestäni ajamisessa "fiilis" on oleellista, eikä välttämättä suuri teho tms. ominaisuus sitä fiilistä anna yhtään enempää. CBR 1000F on varmasta hyvä pyörä... Parhaitan juuri se itselle sopiva mopo löytyy kokeilemalla, VFR 750 muuten vois olla kokeilemisen arvoinen ( niin ja sekin on Honda! )

Back